• 2007

    Markkinoilla ei ollut fiksua ratkaisua

    Syksyllä 2007 havahduimme ongelmaan: kuinka voisimme kannustaa omia työntekijöitämme liikunnan pariin tekemättä siitä liian vaikeaa? 

    Halusimme ratkaisun, joka kannustaa työntekijöitä liikunnan pariin, tarjoaa monipuoliset maksutavat eri tarpeisiin, perustaa kustannukset todelliseen käyttöön ja on helppo hallinnoida: reaaliaikaiset käyttötilastot, ei kankeaa hallinnointia tai jakelulogistiikkaa.

    Koska tällaista ratkaisua ei markkinalta löytynyt, päätimme luoda sellaisen.

    2007

    ”Tehdään asiat päinvastoin kuin muut”

    Alkujaan pienen yrityksen tarpeesta ja innovaatiosta sai alkunsa ePassi Payments Oy ja fiksumpi tapa tarjota henkilöstöetuja tuli kaikkien työnantajien saataville.

    Pian julkaistiin kautta aikojen ensimmäinen veroetujen sähköinen maksujärjestelmä Sportti- ja KulttuuriPassi, jossa alan perinteisen toimintamallit käännettiin ympäri – sekä työnantajien että työntekijöiden hyväksi.

    ePassi on edelleen yksi Suomen nopeimmin kasvavista yrityksistä.

     

     

  • 2013

    ePassi vakiinnutti asemansa

    ePassi vakiinnutti asemansa Suomen johtavana työnantajien tarjoamien verotuettujen henkilöstöetujen mobiilimaksutapana ja niiden tärkeimpänä kumppanina markkinoiden älykkäimmillä palveluilla.

    Pieni, mutta tehokas ja timantinkova tiimi pyöritti satojen työnantajien ja niiden satojen tuhansien työntekijöiden hyvinvointietujen palvelua, ja lisäksi tuhansien käyttöpaikkojen verkostoa.

    2014

    ePassin brändiuudistus

    Vuosi 2014 oli uudistuksen ja kasvun aikaa, jonka myötä yhtiö ja tuotteet saivat uudet nimet, ePassi. Sportti-, Kulttuuri- ja TyömatkaPassi saivat väistyä ePassi Sportti & Kulttuurin ja ePassi Työmatkan tieltä. Tulossa oli myös vielä samana vuonna uusia perheenjäseniä.

  • 2014

    ePassi Lounas markkinoille

    ePassi Lounas markkinoille

    ePassi Lounas, ravintoedun mobiilimaksu lanseerattiin vuoden 2014 marraskuussa. ePassi Lounaan suosio oli alusta asti suuri. Käyttäjät olivat jo odottaneetkin setelimaailmasta irroitettua lounaan aitoa mobiilimaksutapaa.

    2016

    Kiinan suurin 
mobiilimaksutapa AliPay yhteistyöhön ePassin kanssa

    ePassi Cashier

    ePassi-Alipay -maksutapa, uusi ja tehokas tapa kasvattaa myyntiä, rantautui Suomeen lokakuussa 2016. Laajalti Suomessakin uutisoitu kiinalaisten mobiilimaksutapa otettiin innolla vastaan kauppiaiden keskuudessa. Kiinalaisten ostovoima sai kauppiaat liikkeelle ja nyt kiinalaiset voivat maksaa Suomessakin heille tutulla maksutavalla ePassi-Alipay -mobiilimaksulla.

  • 2016

    Yhteistyö Alipayn ja Finnairin kanssa alkaa

    Timeline Airplane

    Yhteistyö Finnairin ja Alipayn kanssa tuo ePassi – Alipay-maksutavan lennoille. Ensimmäisenä maailmassa Finnairin lennoilla voidaan maksaa reaaliaikaisella mobiilimaksutavalla.

    2016

    Hyvinvointia kaikille

    ePassi Hyvinvointi oli pitkään odotettu uutuus, jossa ePassi oli taas suunnan näyttäjä. Vastasimme monien työnantajien toiveisiin tuomalla työnantajan tukemat hyvinvointipalvelut ePassin tarjontaan. Näistä hieronta, fysikaalinen hoito ja hammaslääkäripalvelut ovat suosituimpia ePassin tarjonnassa.

  • 2017

    ePassin ja kukon vuosi 2017

    timeline_2017

    ePassi-Alipay -maksutapa sekä kokonaisvaltainen monilompakkomalli työsuhde-etujen ja maksujen hallintaan on taannut ePassin vähintään 70 % vuotuisen kasvun ja johtavan markkinaseman mobiilimaksuissa. ePassi kehittää jatkuvasti uusia ominaisuuksia ja tuotteita pitäen asemansa myös tulevaisuudessa.

    2018

    Mobiilimaksaminen takseissa yleistyy Suomessa

    Lähitaksi ottaa käyttöön Alipay-maksujärjestelmän ePassin toteuttamana. Nyt kiinalaiset matkailijat voivat maksaa taksimatkansa helposti Alipaylla.

      
    Nordea tarjoaa ePassin kanssa yhteistyössä helpon ja nopean Siirto-mobiilimaksutavan perinteisten maksutapojen rinnalle Lähitaksin käyttäjille. 

  • 2019

    ePassi Flex nousee vuoden 2019 suosikiksi

    ePassi Flex yhdistää kaikki edut työntekijän henkilökohtaiseksi hyvinvointibudjetiksi. Sen suuren suosion taustalla on työnantajien tarve huomioida kaikkien työntekijöiden yksilölliset tarpeet hyvinvoinnin edistämiseksi.