ePassis kunder finns inom statlig förvaltning, börsnoterade företag,
städer och kommuner samt stora och små arbetsgivare.
Varför har de valt att använda ePassi?
Inga beställningar, väntetid, eller behov av fysisk distribution av förmånsedlar. Rapportering av förmåner i realtid, även automatiserat upprätthållande av anställda.
Arbetsgivaren betalar inte för outnyttjade förmåner eller saldoöverföringar.
Pengarna finns där de verkligen ska vara, betalning överförs direkt till tjänsteleverantörens konto, för tjänster som använts av den egna personalen.
Inga beställningar, väntetid, eller behov av fysisk distribution av förmånsedlar. Rapportering av förmåner i realtid, även automatiserat upprätthållande av arbetstagare.
Ni kan installera och börja använda ePassi på några timmar och de anställdas förmåner finns tillgängliga direkt! Tack vare ePassis långa erfarenhet och stora kundbas hittar vi på ett flexibelt sätt alltid det förmånligaste och lämpligaste sättet för arbetsgivare att ge personalförmåner enligt skatteriktlinjerna. I samband med införandet hjälper vi i alla stadier till med kommunikationen till personalen för aktivering av förmånerna.
Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin
ma-to 9.00-16:30, pe 9.00-15.30.
Katso kaikki yhteystiedot täältä»
Y-2090737-1
Helsinki
Pohjoinen Rautatiekatu 25, 00100 Helsinki
Vaasa
Hovioikeudenpuistikko 23 B, 65100 Vaasa
Tukholma
Birger Jarlsgatan 18, 114 34 Stockholm
Trollhättan
Storgatan 31, 46130 Trollhättan
Madrid
Avda. de la Industria 13, 28108 Madrid, Spain