Epassi ja Finnair ovat aloittaneet yhteistyön, jonka tuloksena kaikki 1,5 miljoonaa Finnair Plus -jäsentä voivat käyttää pisteitään maksaakseen Epassin 38 000 käyttöpaikan verkostossa. Liity sinäkin mukaan!
Kiinnostuitko?
Kiinnostuitko?
Saat uusia asiakkaita ja ilmaista näkyvyyttä, ilman stressiä
Epassi tuo uutta buustia yrityksesi toimintaan. Asiakkaat löytävät luoksesi Epassin markkinointikanavien ja sovelluksemme haun kautta, jolla on miljoona omaa käyttäjää Suomessa.
Epassin käyttöönotto on riskitöntä, sillä voit ryhtyä palveluntarjoajaksi ilman mitään liittymiskuluja tai laitehankintoja. Maksuista vähennetään palvelupalkkio (3,5-4,5%). Muita kuluja ei ole.
Epassiin voi luottaa. Omilla sivullasi saat maksu-tapahtumista selkeää tietoa reaaliajassa. Tarjoamme automaattiset tilitykset ja raportit kirjanpitoasi varten, emmekä veloita näistä erillisiä kuluja.
Epassin verkostoon kuuluu jo yli 33 000 palveluntuottajaa ja niiden yli 38 000 toimipistettä. Mukana on kaiken kokoisia yrityksiä yhden hengen yrittäjistä alojensa suurimpiin toimijoihin.
Epassia on helppo käyttää. Sovelluksella hoidat kaikki päivittäiset asiat, ja tarkemmat tiedot löydät omalta sivultasi. Maksaminen sujuu nopeasti ja helposti. Ja jonot lyhenevät!
Epassi on suomalainen yritys, joka työllistää ihmisiä Suomessa, Pohjoismaissa ja muualla Euroopassa. Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Finnair Plus -pisteitä Epassilla käyttävälle henkilölle voi myydä mitä tahansa tuotteita ja palveluita alla mainituissa kategorioissa. Verohallinnon luontoisetupäätös ei siis rajoita Finnair Plus -pisteiden käyttämistä millään tavalla.
Tässä muutama maukas idea lentopisteiden hyödyntämiseen:
Jäätelö n. 1 000 - 2 000 p
Take-away pizza n. 3 200 - 6 000 p
Buffetlounas n. 4 000 - 6 000 p
Asiakas löytää käyttöpaikkasi Epassin mobiilisovelluksesta Lounas-otsikon alta.
Liikuntapalveluiden tarjoaja voi myydä Finnair Plus -pisteitä Epassilla käyttävälle henkilölle mitä tahansa tuotteita ja palveluita – esimerkiksi:
Uimahallikäynti n. 2 000 - 4 000 p
Kylpyläkäynti n. 3 000 - 6 000 p
Keilailurata 1 h n. 8 000 - 14 000 p
Tennis- tai padelkenttä 1 h n. 9 000 - 16 000 p
Hissilippu rinteeseen 1 pv n. 13 000 - 18 000 p
Golf green fee n. 16 000 - 32 000 p
Asiakkaat löytävät käyttöpaikkasi Epassi-sovelluksesta Liikunta-otsikon alta.
Asiakkaat voivat maksaa Finnair Plus -pisteillä nyt entistä helpommin esimerkiksi Finnkinon leffateattereiden kassalla. Esimerkkejä kulttuurin käyttökohteista & hinnoista:
Leffalippu n. 3 500 - 5 000 p
Lippu Heurekaan 8 800 p
Teatterilippu n. 10 000 - 20 000 p
Museokortti 12kk 28 800 p
Sinunkin käyttöpaikkasi on asiakkaille näkyvissä Epassi-sovelluksessa, Kulttuuri-otsikon alla.
Hyvinvointietu on tarkoitettu erilaisten henkilökohtaiseen terveyteen liittyvien palvelujen maksamiseen (esim. hieronta, jalkahoito, hammaslääkäri, fysioterapia tai kehonkoostumusmittaus) 10 000 käyttöpaikassa.
Edulla ei voi maksaa kosmeettisia tai esteettisiä palveluita. Työnantajan määrittelemät rajaukset näkyvät Epassissa maksutapahtuman yhteydessä.
Asiakkaasi käyttävät Finnair Plus -pisteitä Epassi-sovelluksella. Kun olet lisännyt tietosi Epassiin, voit vastaanottaa Epassi-maksuja tarkistamalla asiakkaan puhelimen maksukuitista, millaisia tuotteita ja palveluita saat milloinkin myydä.
Asiakas hoitaa maksun Epassin sovelluksessa ja näyttää kassalla kuitin puhelimensa näytöltä. Maksutapa on käytössä lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointieduissa.
Tarkista maksutiedot asiakkaan puhelimesta. Näet maksun summan lisäksi tiedon siitä, onko maksu tehty Finnair Plus -pisteillä. Jos kyllä, voit myydä ihan mitä tahansa valikoimastasi löytyykään.
Suuri osa Epassin asiakkaista maksaa Finnair Plus -pisteiden sijaan henkilöstöeduilla, joiden käyttöä rajoitetaan Verohallinnon luontoisetupäätöksessä sekä Tuloverolaissa.
Jos asiakkaan Epassi-maksukuitissa mainitaan esim. "Lounasetu", myy vain Verohallinnon luontoisetupäätöksen mukaisia palveluita.
Epassilla saat uusia asiakkaita sekä ilmaista näkyvyyttä ilman stressiä. Tutustu palvelumme ominaisuuksiin ja liity palveluntarjoajaverkostoomme.
Käyttöpaikalla tarvitsee olla sovellusmaksut käytössä maksutapana. Kun sovellusmaksut on aktivoitu käyttöön, käyttöpaikoilta ei vaadita mitään muita toimenpiteitä Finnair Plus -maksujen vastaanottamiseen.
Mikään ei muutu. Asiakas maksaa Finnair Plus -pisteillä Epassin mobiilisovelluksella ja näyttää kuitin maksun vastaanottajalle (kassalle). Maksun vastaanottaja tarkistaa euroiksi muutetun kuitin puhelimen näytöltä samalla tavalla kuin muissakin sovellusmaksuissa.
Kyllä. Asiakkaan maksaessa Finnair Plus -pisteillä, käyttöpaikoille tilitetään ostosta vastaava summa euroina normaalin tilitysrytmin mukaisesti.
Finnair Plus -maksutapa ei tuota käyttöpaikoille lisäkustannuksia. Epassi vastaa Finnair-integraation kuluista ja Epassi yhdessä Finnairin kanssa yhteistyön markkinoinnista. Maksutapahtumakomissiot ovat vastaavat kuin henkilöstöetujen maksuja vastaanottaessa.
Pisteillä voi maksaa mistä tahansa tuotteesta tai palvelusta. Pisteillä maksettaessa ei ole vastaavia rajoituksia tai sääntöjä kuin työsuhde-eduilla maksettaessa, eikä se vaadi maksajan työnantajan asiakkuutta Epassin kanssa.
MarkUp tarjoaa WooCommerce -verkkokauppaan liitettävän lisäosan, jolla voit vastaanottaa ePassi-maksuja helposti verkkokauppasi kassalla.
Lisäosan saa käyttöön 59 euron hintaisella vuosimaksulla.
Ota lisäosa käyttöön MarkUpin sivuilta
Mikäli käytössäsi on Enkoran verkkokauppa, saat ePassi-maksunapin lisättyä olemalla yhteydessä Enkoran asiakaspalveluun.
Ota yhteyttä:
info@enkora.fi
enkora.fi
+358290001770
Mikäli käytössäsi on DL Softwaren verkkokauppa, saat ePassi-maksunapin lisättyä olemalla yhteydessä DL Softwareen:
DL Software
http://www.dlsoftware.fi/
Pekka Kero
email: pekka.kero@dlsoftware.com
puh. 0400 990 502
Mikä DLSoftware?
DL Softwarelta löydät liikunta-alan ohjelmistojen edelläkävijän, selainpohjaisen DL Prime Onlinen. DL Prime Online soveltuu kaikille liikunta-alan yrityksille aina pienistä toimijoista ja crossfit-saleista suuriin ketjuihin, uimahalleihin, kylpylöihin sekä palloiluhalleihin saakka. Ohjelmistosta löytyy toiminnot jokaiselle liikunta-alan yritykselle, ja mikä parasta – ohjelmisto kasvaa joustavasti yrityksesi mukana!
Mikäli käytössäsi on Axessin verkkokauppa, saat ePassi-maksunapin aktivoitua käyttöösi olemalla yhteydessä:
Ted Mellin
t.mellin@teamaxess.com
+358 40 410 4955
Mikä Axess?
Axess AG toimittaa sekä ylläpitää lippujärjestelmiä erityisesti liikunta- ja kulttuuripalvelujen tuottajille yli 50 maahan vuodesta 1998. Asiakkaitamme ovat mm Laskettelukeskukset, Huvi- ja vesipuistot, Kuntosalit ja Uimahallit, Areenat ja Stadionit sekä Messukeskukset.
Ulkokäyttöön soveltuvien kulunvalvontajärjestelmien lisäksi tuotevalikoimaamme sisältää myös kattavia kassajärjestelmiä; Lipunmyynti, Välinevuokraus, Resurssienhallinta- sekä varausjärjestelmiä (Opettajat, Kurssit, Tilat ym.), CRM, Myymälä- sekä Ravintolakassat varastonhallinnalla, verkkomyyntikanavat sekä rajapinnat ulkoisiin toimijoihin kuten lipunvälitysyritykset.
ePassi on lähettänyt palveluntarjoajilleen sähköpostilla pyynnön vastata asiakkaantuntemisviestiin. Pyydämme, että vastaatte siihen mahdollisimman pian!
Rahanpesua ja terrorismin rahoittamisen estämistä koskevan lainsäädännön (444/2017) mukaan ePassilla maksupalveluntarjoajana on velvollisuus varmistaa, että tunnemme kauppiaat, palveluntarjoajat ja heidän toimintansa. Meidän on myös varmistettava säännöllisesti kauppiaan ja palveluntarjoajan tietojen oikeellisuus.
Saatte meiltä sähköpostia, joissa on linkki asiakkaantuntemiskyselyyn. Pyydämme, että vastaatte siihen pian.
Miksi vastattava henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla:
Yksi osa lakisääteistä velvollisuutta on tunnistaa myös vastauksen antanut yrityksen edustaja. Tämän takia ePassin asiakkaantuntemiskyselyyn tulee kirjautua yritystä edustavan vastaajan henkilökohtaisella pankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella, jotta myös yhteisön edustaja tulee todennettua.
Miksi kysymme tietoja teiltä:
ePassi on rahanpesulain mukainen ilmoitusvelvollinen, jonka on tunnettava asiakkaansa. Noudattaaksemme lakisääteistä asiakkaantuntemisvaatimusta, joudumme pyytämään vaadittuja tietoja kaikilta asiakkailtamme säännöllisesti. ePassi lähettää kaikille asiakkailleen sähköpostitse linkin jonka kautta pääsette vastaamaan tietopyyntöön. Linkki ohjaa käyttäjän vahvan sähköisen tunnistuksen kautta turvallisille sivustoille. Sivustot käyttävät salattua liikennettä, joten vastaaminen on turvallista.
Jätä tukipyyntö
tai soita 0200 69000
ma-ke & pe 8.00-16.00 1,75 € + pvm (mvm)
to 8.00-14.00 1,75 € + pvm (mvm)
Puhelinpalvelumme on avoinna 24.6.-2.8.2024 arkisin klo 8-13.
Laskutus ma-pe 9.00-15.00