Skip to content
people-phone-standing-checking-phone-hero

Epassi ❤️ Netvisor.

 

Epassin ja Netvisorin yhteinen integraatio automatisoi lounasetujen palkkakäsittelyn ja työntekijätietojen päivittämisen.

people-home-office-cat-demanding-attention-text-image-16-9

Epassin ja Netvisorin yhteinen integraatio automatisoi lounasetujen palkkakäsittelyn ja työntekijätietojen päivittämisen.

Integraatio sisältää kaksi toimintoa: työntekijätietojen siirtämisen ja ylläpitämisen Epassiin sekä lounasedun palkkatietojen siirron Netvisorin palkanlaskentaan. 

Koko palkenlaskentaprosessi tehostuu integraation avulla. Työnantajan ei tarvitse ylläpitää tietoja kahdessa järjestelmässä ja palkanlaskijan työ helpottuu, sillä tiedot siirtyvät automaattisesti.

Näin otat integraation käyttöön.

Sivulta löydät ohjeet integraation sujuvaan käyttöönottoon vaihe vaiheelta. Integraatio huolehtii automaattisesti lounasetujen palkkakäsittelystä ja työntekijätietojen päivityksestä. Käyttöönoton vaiheet vaihtelevat sen mukaan, onko yritykselläsi jo käytössä Epassi-edut.
 
Jos olet tilitoimiston edustaja ja otat asiakkaalle integraatiota käyttöön, huomioithan, että tilaus vaatii vahvistuksen asiakasyrityksen edustajalta, jolla on nimenkirjoitusoikeus.
 
Jos yritykselläsi ei ole vielä Netvisor asiakas, täytä yhteydenottolomake Netvisorin sivuilla.
Aloita käyttöönotto
Ei Epassia käytössä

Kun yrityksesi on uusi Epassi-asiakas ja Netvisor Professional/Palkat on jo käytössä:

1. Aloita täyttämällä yhteydenottolomake Netvisorin sivuilla.

2. Lomakkeen täytön jälkeen ohjaamme sinut automaattisesti Epassin verkkokauppaan. Mikäli Netvisor-paketissasi on päivitettävää, asiantuntijamme on sinuun yhteydessä.

3. Tee tilaus Epassin verkkokaupassa ja vahvista tilaus vahvalla tunnistautumisella. Tilauksen tekijän tulee olla asiakasyrityksen edustaja. Mikäli olet tilitoimiston edustaja voit lähettää linkin Epassin verkkokauppaan asiakasyrityksen edustajalle.

4. Epassi rekisteröi yrityksenne palveluun valmiiksi, sekä luo rajapintatunnukset integraation käyttöönottoa varten.

5. Rekisteröinnin jälkeen Epassi lähettää integraation pääkäyttäjälle yleiset ohjeet palvelun toiminnasta sekä rajapintatunnukset. Epassin toimittamassa rajapintatunnus-viestissä löytyy linkki Netvisorin integraatiolomakkeelle. Täytä saamasi rajapintatunnus integraatiolomakkelle.

6. Netvisor lähettää tiedon sähköpostitse integraation käynnistämisen ajankohdasta.

Epassi on käytössä

Kun yrityksesi on jo Netvisor Professional/Palkat ja Epassi asiakas:

1. Aloita täyttämällä yhteydenottolomake Netvisorin nettisivuilla. Lomakkeen täytön jälkeen ohjaamme sinut automaattisesti Epassin verkkokauppaan. Mikäli Netvisor-paketissasi on päivitettävää, asiantuntijamme on sinuun yhteydessä.

2. Tee tilaus Epassin verkkokaupassa ja vahvista tilaus vahvalla tunnistautumisella. Tilauksen tekijän tulee olla asiakasyrityksen edustaja. Mikäli olet tilitoimiston edustaja voit lähettää linkin Epassin verkkokauppaan asiakasyrityksen edustajalle.

3. Tilauksen jälkeen, odotathan Epassin ilmoitusta yritystäsi varten luoduista rajapintatunnuksista. Epassin toimittamassa rajapintatunnus-viestissä löytyy linkki Netvisorin integraatiolomakkeelle.

4. Täytä saamasi rajapintatunnus integraatiolomakkelle.Kun rajapintatunnukset on toimitettu Netvisorille, Netvisor lähettää tiedon sähköpostitse integraation käynnistämisen ajankohdasta.

Netvisor Palkanlaskenta.

Koko palkanlaskennan prosessi työajankirjauksista ja matka- ja kululaskuista kirjanpitoon asti yhdessä järjestelmässä. Voit hankkia palkanlaskennan joko erillisenä tai yhdessä Netvisorin taloushallinnon ominaisuuksien kanssa. Netvisorin palkanlaskentaan kuuluu mm. kätevät mobiilisovellukset, automaattinen tulorekisteri-ilmoittautuminen, kattavat integraatio mahdollisuudet, helppo työajankirjaus ja matkalaskun tekeminen.
sport-gym-class-workout-women-men-text-image-16-9

Epassi Flex on työntekijänhenkilökohtainen hyvinvointibudjetti.

Epassi Flex on joustavin hyvinvointibudjetti, joka tarjoaa valinnanvapautta henkilöstöetujen käyttöön ilman turhia kuluja. Työnantaja valitsee Flexiin vähintään 2-4 etua (liikunta-, kulttuuri-, työmatka- ja hyvinvointiedut) ja asettaa edun arvon. Työntekijät saavat käyttää rahan juuri siihen, josta on eniten hyötyä heidän henkilökohtaiselle hyvinvoinnilleen.
lunch-restaurant-fork-people-eating-text-image-16-9

Epassi Lounas hyödyttää sekä sinua että työntekijöitäsi.

Lounasetu on fiksu sijoitus työntekijöiden hyvinvoinnin ja jaksamisen edistämiseen. Työnantajalle etu on taloudellisesti kannattava, sillä lounasedun kustannukset ovat verovähennyskelpoisia. Voit tarjota lounasedun työntekijöille joko luontoisetuna (palkanlisä) tai lounasvähennyksenä (palkanpidätys), jolloin palkasta vähennetään edun verotusarvo 75 %. Verotusarvon ylittävän osuuden työntekijäsi voivat maksaa kätevästi Epassiin ladatulla OmaRahalla.
bike-commute-cyclist-active-lifestyle-commute-health-text-image-16-9

EpassiBIKE – markkinoiden helpoin pyöräetu.

Polkupyöräetu on saavuttanut suuren suosion suomalaisten keskuudessa ja ainoastaan 20,7 % suomalaisista ei koe pyöräetua houkuttelevana. Suomalaisilla on jo yli 80 000 työsuhdepyörää on käytössä.Verovapaa työsuhdepyöräetu on helppo ja kustannustehokas keino kannustaa työntekijöitä liikkumaan enemmän ja edistämään hyvinvointiaan. Polkupyöräedulla työntekijä säästää jopa 20–30 % uuden pyörän hankintahinnasta kätevästi kuukausimaksulla.

Usein kysyttyä.

Milloin integraatioaineisto ajetaan ja mihin kellonaikaan?

Integraatioaineisto luetaan sisään Epassiin päivittäin kello 22-23.00 välillä.

Uusi työntekijä aloitti tänään, koska tili avataan?

Työntekijän profiili perustetaan Epassiin aina työsuhteen ensimmäisenä päivänä edellyttäen, että työntekijän tiedot ovat tallennettu Netvisoriin viimeistään edellisenä iltana.

Mistä voin tarkistaa, mikäli integraatiossa tulee virheitä?

Integraatiossa ilmenneet tiedostovirheet löydätte hallintapaneelin “HR-integraatiot” -välilehdeltä.  

Miten saan olemassaolevan työntekijän tietoja muokattua Epassin palvelusta? Työntekijälleni on tuotu vääriä tietoja profiiliin, miten saan korjattua ne?

Kaikki muutokset työntekijöiden tietoihin tehdään Netvisorin portaalissa. Manuaalisia muutoksia henkilötietoihin ei voi tehdä Epassin hallintapaneelissa Integraation aikana.

Epassin portaalissa 'Lisää työntekijä'-valinta on harmaana, mitä teen?

Kaikki työntekijöiden lisäykset kuuluu tehdä Netvisorin portaalissa. Manuaalisia työntekijäprofiileita ei voi luoda Integraation aikana. 

Miten edun käyttöoikeus päättyy työsuhteen päättymisen yhteydessä?

Edun käyttöoikeus päättyy Netvisoriin merkityn työsuhteen päättymispäivän perusteella. Edut on käytettävissä työsuhteen viimeiseen päivään saakka.

Nykyinen pääkäyttäjä on lähdössä pois, tarvitseeko jotakin muutoksia tehdä?

Pääkäyttäjän vaihtuessa ilmoitattehan uuden pääkäyttäjän mahdollisimman pian Epassin Aftersales-tiimille osoitteeseen aftersales@epassi.fi.Mikäli pääkäyttäjämuutoksesta ei ole ilmoitettu Epassille, pysähtyy integraation hallinnointi muutoksen teon ajaksi.

Haluan lopettaa Netvisor-integraation ja jatkaa työntekijöiden hallinnointia käsin, mitä teen?

Mikäli haluatte keskeyttää Netvisor-integraation ja jatkaa työntekijöiden hallinnointia manuaalisesti, olkaa yhteydessä Aftersales-tiimiin osoitteessa aftersales@epassi.fi.

Milloin palkka-aineistot toimitetaan yritykselleni?

Palkka-aineistot toimitetaan teille kuukausittain, kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä.

Mitä teen jos työntekijä reklamoi tehdyistä palkkavähennyksistä?

Mikäli työntekijä reklamoi tehdystä palkkavähennyksestä, voitte tarkistaa työntekijän käytön Beta-tilastojen käyttöraportin avulla. Mikäli käyttöraportin ja palkkavähennyksen välillä ilmenee eroja, voitte olla yhteydessä Aftersales-tiimiin osoitteessa aftersales@epassi.fi

Haluan ottaa uusia etuja käyttöön, mitä teen?

Mikäli haluatte ottaa uusia etuja käyttöön, tai tehdä muutoksia olemassaoleviin etuuksiin voitte olla yhteydessä Aftersales-tiimiin osoitteessa aftersales@epassi.fi

Kuka voi ottaa integraation käyttöön?

Integraation voi ottaa käyttöön asiakas tai hänen tilitoimistonsa. Mikäli olet tilitoimiston edustaja ja ottamassa integraatiota käyttöön asiakkaalle, muistaa lisätä asiakkaan edustaja allekirjoittajaksi Epassin palvelusopimukselle.

Vaatiiko integraation käyttönotto, että käytössä on jo Netvisor ja Epassi?

Kyllä. Mikäli sinulla ei ole vielä toista tai kumpaakaan palvelua käytössä, integraation käyttöönotto voidaan tehdä samalla, kun Netvisor tai/ja Epassi otetaan yrityksessäsi käyttöön.

Mitä etuja integraatiossa siirtyy?

Tällä hetkellä integraatiossa Netvisorin palkanlaskentaan siirtyy Epassin eduista Lounasetu. 

Mistä saan apua ongelmatilanteissa?

Autamme mielellämme mihin tahansa Epassiin liittyvissä asioissa. Lue usein kysytyt kysymykset täältä. Voit jättää meille tukipyynnön tai ottaa yhteyttä sähköpostitse (aftersales@epassi.fi). Puhelimitse palvelemme numerossa 0200 69 000 (1,75€/puhelu + pvm/mpm).

Siirry tukiportaaliin