Uusia asiakkaita ja ilmaista näkyvyyttä, mutta ei hitustakaan stressiä. Liity Epassin hyvämaineiseen verkostoon, joka tavoittaa jo kaikkiaan 39 000 käyttöpaikkaa ja etujen piirissä olevat miljoona käyttäjää, joista valtaosa maksaa Epassin sovelluksella.
Ajankohtaista: Tunnistautuminen palveluntarjoajille! Lue lisää >
Ajankohtaista: Vastaanota myös Finnair Plus -pistemaksuja Epassilla >
Saat uusia asiakkaita ja ilmaista näkyvyyttä, ilman stressiä.
Epassi tuo uutta buustia yrityksesi toimintaan. Asiakkaat löytävät luoksesi Epassin puhelinsovelluksen haun kautta, johon voit lisätä tärkeimmät markkinointitiedot toimipisteestäsi. Pääset automaattisesti mukaan myös Finnair Plus -kanta-asiakasohjelman käyttöpaikaksi! Lue lisää >>
Epassin käyttöönotto on riskitöntä, sillä voit ryhtyä palveluntarjoajaksi ilman mitään liittymiskuluja tai laitehankintoja. Maksuista vähennetään palvelupalkkio (3,0 - 5 %). Muita kuluja ei ole.
Epassiin voi luottaa. Omilla sivullasi saat maksutapahtumista selkeää tietoa reaaliajassa. Tarjoamme automaattiset tilitykset ja raportit kirjanpitoasi varten, emmekä veloita näistä erillisiä kuluja.
Epassin verkostoon kuuluu jo yli 33 000 palveluntuottajaa ja niiden yli 39 000 toimipistettä. Mukana on kaiken kokoisia yrityksiä yhden hengen yrittäjistä alojensa suurimpiin toimijoihin.
Epassia on helppo käyttää. Sovelluksella hoidat kaikki päivittäiset asiat, ja tarkemmat tiedot löydät omalta sivultasi. Maksaminen sujuu nopeasti ja helposti. Ja jonot lyhenevät!
Epassi on suomalainen yritys, joka työllistää ihmisiä Suomessa, Pohjoismaissa ja muualla Euroopassa. Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Epassi kokoaa henkilöstöedut yhteen paikkaan.
Sen käyttäminen on helppoa sekä asiakkaalle että sinulle.
Epassin Lounas -maksujen vastaanottaminen helpottaa lounasruuhkaa, mutta etua voi käyttää myös lounasajan ulkopuolella aterioiden maksamiseen 11 000 ateriapisteessä.
Epassin Lounaan ainoa maksutapa on puhelinsovellus, johon asiakas on voinut liittää myös omaa rahaa. Se mahdollistaa yhdellä maksutapahtumalla minkä tahansa hintaisen ateriakokonaisuuden maksamisen.
Myös sopimusruokailu sujuu helposti, sillä Epassi tunnistaa sopimukset – ei enää nimilistoja ja laskutusrumbaa. Olemme luoneet sopimusruokailupalvelun, johon voitte ulkoistaa sopimusasiakkaanne. Sopimusruokailu automatisoi maksuliikenteen ja asiakkaanne saavat Tulorekisteri-ilmoituksiin tarvittavat tiedot Epassin palvelusta.
Liikuntaetu on tarkoitettu henkilökohtaisten liikuntapalveluiden maksamiseen.
Edulla voi maksaa erilaisia osallistumis-, jäsenyys- tai vuoromaksuja (esim. urheiluseurat), jotka oikeuttavat liikuntapalvelujen käyttöön 12 000 käyttöpaikassa.
Sen sijaan liikuntaedulla ei voi maksaa henkilöimättömiä sarjalippuja, tavaroita tai hoitopalveluita (esim. hieronta). Oma kassapiste ei ole välttämätön.
Kulttuurietu on tarkoitettu henkilökohtaisten kulttuuripalveluiden maksamiseen.
Edulla voi maksaa lippuja kulttuuritapahtumiin, pääsymaksuja näyttelyihin, ylipäätänsä maksuja, jotka oikeuttavat henkilökohtaiseen kulttuuripalvelujen käyttöön 4 000 käyttöpaikassa.
Sen sijaan kulttuuriedulla ei voi maksaa henkilöimättömiä sarjalippuja, tavaroita tai hoitopalveluita.
Hyvinvointietu on tarkoitettu erilaisten henkilökohtaiseen terveyteen liittyvien palvelujen maksamiseen (esim. klassinen ja urheiluhieronta, jalkahoito, hammaslääkäri tai fysioterapia) 10 000 käyttöpaikassa.
Edulla ei voi maksaa kosmeettisia tai esteettisiä palveluita, eikä henkilön henkisen kehittämisen valmennuksia. Työnantajan määrittelemät rajaukset näkyvät Epassissa maksutapahtuman yhteydessä.
Työmatkaetu on tarkoitettu henkilökohtaisten matkalippujen maksamiseen.
Edulla voi ladata arvoa tai kautta henkilökohtaiselle matkakortille tai maksaa muita verottajan hyväksymiä joukkoliikenteen maksuja 1 000 lipunmyyntipisteessä.
Etätyökalusteiden, työkenkien ja -vaatteiden kauppias, oletko koskaan laskenut kuinka paljon yritysasiakkaiden laskuttamiseen ja sen seurantaan käytetään aikaa ja rahaa? Epassin ErgoSafe -asiakkaat poistavat laskuttamisen kalliin ja ikävän hallinnoinnin ja voitte keskittyä myyntiin. Voitte myös siirtää olemassa olevat laskutusasiakkaat Epassin automatisoidun maksuhallinnoinnin piiriin.
Jos teillä on sopivia tuotteita Epassin ErgoSafe-palveluun, ota yhteyttä osoitteeseen palveluntarjoajat@epassi.com.
Epassilla maksaminen on nopeaa ja helppoa. Maksutapoja on useita, eikä Epassia varten tarvitse hankkia uusia laitteita tai ohjelmistoja. Edes kassapiste ei ole välttämätön.
Asiakas hoitaa maksun Epassin sovelluksessa ja näyttää kassalla kuitin puhelimensa näytöltä. Maksutapa käytössä lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointieduissa.
Kätevin tapa myydä verkossa Epassilla maksaville asiakkaille on lisätä helppo Epassi-maksunappi verkkokauppasi kassalle. Ostosta tehdessään asiakas hoitaa maksun Epassin palvelussa ja palaa sitten verkkokauppaasi, samalla tavalla kuin esim. verkkopankin kautta maksettaessa.
Käyttöönotto-ohjeet eri verkkokauppa-alustoille:
WooCommerce | Enkora | Axess | DLSoftware | Johku | WisePlatform | Liikuttajat
Muu verkkokauppa-alusta: Ota yhteyttä
Asiakas hoitaa maksun Epassin verkkopalvelussa ja palveluntarjoaja saa tästä kuittauksen sähköpostiinsa. Maksutapa käytössä etänä ostettavissa palveluissa.
Kassahenkilö tarkistaa asiakkaan henkilöllisyyden ja veloittaa maksun tämän puhelinnumeron perusteella Epassin verkkopalvelussa. Maksutapa käytössä joissakin liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointipalveluissa.
JÄIKÖ JOKIN MIETITYTTÄMÄÄN? Lue vastaus kysymykseesi täältä (UKK) tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Epassin voi ottaa käyttöön mikä tahansa suomalainen yritys, joka tarjoaa henkilöstöetujen käyttöön soveltuvia palveluja tai tuotteita.
Voit rekisteröityä palveluntarjoajaksi näppärästi verkkopalvelussamme.
1 / 2 lomakkeessa annetaan yrityksen viralliset ja tilityksiin liittyvät tiedot. Luot samalla käyttöliittymän, josta saat mm. raportit kirjanpitoon. 2/2 lomakkeeseen annetaan ne tiedot, jotka tulevat näkyviin sovellukseen ja käyttöpaikkahakuun.
Mikäli tarjoat useampaan etuun kuuluvia palveluita tulee ne rekisteröidä erikseen.
Saat rekisteröityessäsi lisää tärkeää tietoa sähköpostilla. Luethan viestin huolellisesti.
EpassiBIKE kauppiaaksi liitytään tästä.
Asiakaspalvelumme auttaa aina tarvittaessa.
Tarjoamme asiakkaillemme maksupalveluja, joita voi käyttää kaikkiaan seitsemässä erilaisessa henkilöstöedussa:
Epassi verottomana etuna on aina henkilökohtainen ja etu on tarkoitettu vain omaan käyttöön. Verolaki määrittelee millaisia palveluita verottomilla eduilla voi maksaa.
Lounas: Lounasetu on tarkoitettu henkilökohtaisten aterioiden maksamiseen. Etua voi käyttää myös lounasajan ulkopuolella.
Lounasedulla voi maksaa ruokakaupoissa esimerkiksi:
Lounasedulla ei voi ostaa esim. elintarvikkeita, alkoholia tai tupakkatuotteita. Myös sopimusruokailun maksaminen sujuu helposti, sillä Epassi tunnistaa sopimukset – ei siis enää nimilistoja ja laskutusrumbaa. Sopimusruokailua tarjoaville yrityksille olemme luoneet Epassi Resta -palvelun, jolla on helppo hallita muun muassa Tulorekisteri-ilmoituksiin tarvittavia tietoja.
Liikunta: Liikuntaetu on tarkoitettu henkilökohtaisten liikuntapalveluiden maksamiseen. Edulla voi maksaa sellaisia palveluita, joissa on kysymys henkilön omasta kuntoa ylläpitävästä fyysisestä aktiivisuudesta.
Liikuntaedulla ei voi maksaa urheiluvälineitä tai hoitopalveluita (esim. hieronta). Esimerkiksi Esport, sointukylvyt, mindfullness ja rentoutuskellunta eivät ole sellaisia palveluita, joiden voitaisiin katsoa olevan liikuntaan liittyviä palveluita.
Myöskään kalastus ja metsästys eivät ole sellaisia liikuntapalveluita, jota tässä asetuksessa tarkoitetaan.
Kulttuuri: Kulttuurietu on tarkoitettu henkilökohtaisten kulttuuripalveluiden maksamiseen. Kulttuurin toimialaan kuuluvat mm.
kulttuuritoimintaan ei kuulu ruoka- ja juomakulttuuri tai kielikoulutus. Myöskään äänikirja- tai suoratoistopalvelut eivät kuulu henkilöstöetujen piiriin.
Hyvinvointi: Terveydenhuollon palveluilla, joita voi maksaa verovapaasti hyvinvointiedulla tarkoitetaan palveluita kuten:
Täydentävät hoitomuodot (mm. vyöhyketerapia, jäsenkorjaus jne.), kauneudenhoito- ja kampaamopalvelut, elämäntapavalmennukset, spa-tyyppiset palvelut (esim. kuumakivihieronta, intialainen päähieronta jne.) ja laitehoidot eivät kuulu henkilöstöetujen piiriin.
Työmatka: Työmatkaetu on tarkoitettu henkilökohtaisten matkalippujen maksamiseen. Edulla voi ladata arvoa tai kautta henkilökohtaiselle matkakortille tai maksaa muita verottajan hyväksymiä joukkoliikenteen maksuja. Kertalippuja voi ostaa henkilökohtaisessa sovelluksessa.
Ergosafe: Esim. ergonomiatuotteet ja -kalusteet, työvaatteet ja -kengät
EpassiBIKE: Työsuhdepolkupyörä
Lisäksi tarjoamme työnantajille Epassi Flex -paketteja, jotka ovat kahden tai kolmen henkilöstöedun yhdistelmiä. Työnantaja määrittelee paketille yhteisen kokonaisbudjetin, jonka puitteissa työntekijä voi maksaa Flexillä haluamiaan palveluja yllä olevista eduista.
Epassin kustannukset vaihtelevat etutyypin mukaan 3,5- 5 %:iin. Palvelumaksuun lisätään 25,5% arvonlisäveroa. Lue lisää täältä. Tarkan erittelyn Epassi-maksuista ja kuluista näet yrityksesi Epassi-sivulla. Reaaliaikaiset raportit voidaan liittää päivän kassaan kirjanpitoa varten, ja tilitykset hoituvat automaattisesti ilman erillisiä kuluja. Liittymis-, vuosi- tai kuukausimaksuja ei ole.
Miten otan Epassi-maksuja vastaan?
Asiakas voi maksaa Epassilla seuraavilla tavoilla: sovelluksella, tekstiviestillä, verkossa tai palveluntarjoaja voi tehdä veloituksen asiakkaan puhelinnumerolla. Voit valita itse, mitkä maksutavat hyväksyt. Eniten Epassilla maksetaan mobiilisovelluksen kautta. Lisäksi monilla verkkokauppa-alustoilla on saatavilla kätevä Epassi-maksunapin lisäosa, jolla saat Epassin maksutavaksi verkkokauppaasi.
Vain mobiilimaksut ovat automaattisesti käytössä. Muut maksutavat saat käyttöösi olemassa yhteydessä asiakaspalveluumme.
Maksu mobiilisovelluksella: Asiakas maksaa ostoksensa Epassin sovelluksessa ja näyttää kassalla kuitin puhelimensa näytöltä. Kuitti tulee esittää kassalla 15 minuutin sisällä, mutta maksua ei tarvitse erikseen hyväksyä.
Maksu tekstiviestillä: Asiakas lähettää tekstiviestillä palveluntarjoajan toimipisteen numerosarjatunnuksen välilyönti ja summa numeroon 050 90 23456. Esim. 1234567 50.00
Kertaveloitus puhelinnumerolla: Kassahenkilö kysyy asiakkaan puhelinnumeron ja veloittaa maksun sen perusteella Epassin verkkopalvelussa. Henkilöllisyyden tarkistaminen on pakollista.
Maksu Epassin verkkomaksulla: Asiakas maksaa ostoksensa Epassin verkkopalvelussa ja palveluntarjoaja saa maksusta viestin sähköpostilla. Maksutapa on käytössä etänä ostettavissa palveluissa tai laskujen maksussa.
Jos olet kiinnostunut verkkokaupan Epassi -maksunapista tai muista mobiilimaksutavoista (Alipay, WeChat Pay ja Siirto), saat ne helposti käyttöösi. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
TÄRKEINTÄ on laittaa esille Epassin ovi- ja kassatarrat, niiden vaikutus on merkittävä myyntiä lisäävä vaikutus. Toimitamme sinulle materiaalipaketin osoitteeseesi neljän viikon sisällä siitä, kun olet rekisteröitynyt palveluntarjoajaksi. Varmista, että toimipisteen tiedoissa rivillä postiosoite on se osoite kokonaan, mihin maaposti voidaan lähettää.
Voit ladata myös digimateriaalit materiaalipankistamme. Suosittelemme lisäämään tiedon nettisivuillesi ja somekanaviisi heti, kun Epassi on otettu käyttöön.
OmaRaha on asiakkaan omaa rahaa, jota hän voi ladata ja käyttää tarpeen mukaan esimerkiksi silloin, kun maksettava summa on henkilöstöetua suurempi. OmaRaha tekee maksamisesta helppoa, sillä muita maksuvälineitä ei tarvita vaan koko summan saa kuitattua Epassin sovelluksella yhdellä kertaa.
Maksukuitissa näkyy erittely siitä, miten osuudet ovat jakautuneet edun ja OmaRahan välillä. OmaRaha toimii kaikkialla, missä muutkin mobiilimaksut. Sillä voi maksaa minkä suuruisia maksuja tahansa, milloin vain – kunhan maksu koskee sellaista etutyyppiä, joka on asiakkaalla muutenkin käytössä. Jos asiakkaalla on esimerkiksi käytössään vain liikuntaetu, hän ei voi käyttää OmaRahaa hyvinvointipalvelujen maksamiseen. OmaRahaa ei voi käyttää palveluntarjoajan tekemässä kertaveloituksessa.
Ei tarvitse. Maksuliikennettä voi toki käydä tarkastelemassa, mutta mobiilimaksujen vastaanottaminen tapahtuu ilman erillistä hyväksymistä.
Epassilla on velvollisuus varmistaa, että tunnemme Epassin palveluja tarjoavat kauppiaat, palveluntarjoajat ja heidän toimintansa. Meidän on myös varmistettava säännöllisesti kauppiaan ja palveluntarjoajan tietojen oikeellisuus. Mikäli ette ole täyttäneet asiakkaan tuntemiskyselyä pyydämme, että vastaatte siihen oheisen linkin kautta.
Asiakkaan tunteminen on osa Epassin lakisääteisiä velvoitteita ja vastaaminen on välttämätöntä, jotta voimme aloittaa Epassin käyttäjien maksujen tilittämisen yrityksellenne. Voitte tarvittaessa sulkea tietopyynnön ja palata siihen uudelleen saman linkin kautta.
Asiakkaan tuntemistietoja käsitellään lakiin perustuvan rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen ehkäisemisen, tietosuoja-asetuksen ja tietosuojalain mukaisesti.Rahanpesua ja terrorismin rahoittamisen estämistä koskevan lainsäädännön (444/2017) mukaan Epassilla maksupalveluntarjoajana on velvollisuus varmistaa, että tunnemme kauppiaat, palveluntarjoajat ja heidän toimintansa.
Tunnistautuminen on välttämätöntä, jotta voimme jatkaa maksujen tilittämistä yrityksellenne / yhteisöllenne. Epassin palveluntarjoajien velvollisuuteen tunnistautua viitataan myös yleisissä sopimusehdoissa.
Lisätietoa on saatavilla meidän kotisivujen kautta:
https://www.epassi.fi/fi/palveluntarjoajalle#tunnistautuminen
https://www.epassi.fi/fi/palveluntarjoajalle
Huom! Verkkopalvelussamme oleva kohta "Odottaa vahvistusta" päivittyy kerran viikossa automaattisesti.
Palveluntarjoajana sinulla on aina kaksi tunnusta: Mikäli olet itse rekisteröitynyt, olet luonut itse myös yrityksen tunnuksen ja toisen, toimipisteen tunnuksen luo järjestelmä. Salasanan vaihto molempiin onnistuu täällä. Toimipisteen tunnuksen salasanan vaihto onnistuu myös toimipisteen tiedoissa, kun kirjautuu yrityksen tunnuksella.
Salasanan uusimiseksi tarvitset käyttäjätunnuksen. Jos sinulla ei ole sitä tiedossasi, ota meihin yhteyttä. Palveluntarjoajan käyttäjätunnus ei ole sähköpostiosoite.
Kun olet saanut uuden salasanan, syötä käyttäjätunnus Epassin verkkopalveluun. Salasanalinkki lähetetään sinulle sähköpostilla. Kun avaat linkin, pääset vaihtamaan salasanan.
Jos salasanalinkki ei avaudu suoraan, kopioi linkki (myös viimeiset ==-merkit) ja liitä se selaimen uuteen välilehteen. Kirjoita uusi salasana ja paina "Tallenna".
Huom!
Kirjauduthan sisälle Palveluntarjoaja roolissa, katso kuva:
Asiakas suorittaa maksun Epassin sovelluksessa, ja näyttää kassalla maksukuitin puhelimensa näytöltä:
Maksun kuittinäkymästä voit tarkistaa, että maksu on kohdistettu juuri sinun toimipisteeseesi. Lisäksi kuitista näet maksun suuruuden, maksun ajankohdan, päivä- sekä varmistuskoodin. Pyydä, että asiakas näyttää näyttöään kun on hyväksymässä maksua. Mikäli olet tilanteessa epävarma, voit pyytää asiakasta vielä klikkaamaan kuitista “Näytä kuitti”-kohtaa, jolloin aukeaa uusi välilehti, josta näet tarkemmat tiedot maksusta.
Jos Epassin logo EI LIIKU, KUITTI EI OLE VOIMASSA. Kuitti on voimassa 15 minuuttia maksun teosta. Silloin kun kuitti on tullut sovellukseen, on maksu mennyt läpi, vaikka 15 minuuttia olisi kulunut ja maksu ei enää ole voimassa.
Lataa ohjeet kuitin tarkistamiseen täältä suomeksi ja englanniksi.
Tilitämme Epassilla tehdyt maksut yrityksesi tilille automaattisesti neljästi tai kerran kuussa, oman valintasi mukaan.
Tilitys näkyy yrityksesi tilillä 2–3 arkipäivän kuluessa tilityspäivästä. Maksajana on Epassi Clearing Oy. Minimitilitys on 50 € netto, ellei toisin ole sovittu. Mikäli summa jää alle 50 euron, se odottaa kertymistä, kunnes ylittää 50 euron rajan ja siirtyy sitten tilitettäväksi. Vähennämme tilityksestä voimassa olevan palvelumaksun (+palvelumaksun ALV 25,5%).
Huolehdithan, että Epassin verkkopalveluun kirjatut tilitiedot ovat ajan tasalla. Tilitietoja pääset tarkastelemaan kirjautumalla Epassi-palveluun yritystunnuksilla kohdasta ”Omat tiedot”.
Tilityspäivät ovat 1., 8., 16., ja 24. päivä. Silloin kun tilitysväli on kerran kuussa, tilitetään koko kuukausi seuraavan kuun 1. päivä. Mikäli tilityspäivä on viikonloppuna tai pyhänä, tehdään tilitys seuraavana arkipäivänä. Vuoden vaihteen jälkeen ensimmäiset tilitykset tehdään 5. ja 11. päivä.
Lähtökohtaisesti tilitykset tehdään neljä kertaa kuussa, mutta voit vaihtaa tilitysväliä ”Omat tiedot” -linkissä, kun kirjaudut yrityksen tunnuksella. Muutos astuu voimaan seuraavan kuun alusta.
Palveluntarjoajalla on aina vähintään kaksi käyttäjätunnusta ja kaksi salasanaa: toinen on tarkoitettu yritykselle eli palveluntarjoajalle, toinen toimipisteelle tai mikäli toimipisteitä tai toimialoja on enemmän, on jokaisella oma toimipisteen tunnus. Näin tunnukset eroavat toisistaan:
Molemmilla tunnuksilla voi veloittaa asiakkaalta liikunta-, kulttuuri ja hyvinvointietujen kertamaksuja, mikäli maksutapa on aktivoitu.
Voit itse perua maksun 7 päivän ajan ”Maksuhistoria” -linkin kautta, kun kirjaudut omilla tunnuksillasi.
Jos maksutapahtumasta on kulunut yli 7 päivää, voit perua maksun lähettämällä pyynnön sähköpostitse osoitteeseen peruutukset@epassi.fi
Voit päivittää muuttuneet osoitetiedot, yhteystiedot ja tilinumerot suoraan verkkopalvelussamme, joten uutta sopimusta ei tarvita. Voit itse päivittää yrityksen viralliset tiedot ”Omat tiedot” -linkin kautta ja asiakkaille näkyvät tiedot ”Toimipisteet” -linkistä, kun kirjaudut epassi.fi -sivulla yrityksesi tunnuksella.
Jos sen sijaan yrityksesi Y-tunnus muuttuu, sinun täytyy rekisteröityä palveluntarjoajaksi uudelleen. Muista myös irtisanoa vanha sopimus.
Maksunapin käyttöönotto on yksinkertaista ja kannattavaa – useat palveluntarjoajat ovat moninkertaistaneet verkkomyyntinsä maksunapin myötä.
Tarjoamme yrityksellesi palvelu- ja rajapintakuvauksen, jonka perusteella pystytte lisäämään maksunapin palveluunne. Autamme verkkokaupan kehittäjiänne tarvittaessa maksunapin käyttöönotossa.
Jos sinulla on jokin alla olevista verkkokauppa-alustoista, voit aktivoida napin todella helposti tilaamalla lisäosan ja asettamalla siihen Epassin tunnukset, jotka voit pyytää osoitteesta info@epassi.fi.
Jos sinulla on muu verkkokauppa-alusta, ole yhteydessä verkkokauppatoimittajaasi ja sen jälkeen ota meihin yhteyttä, niin toimitamme rajapintakuvauksen napin aktivoimiseksi:
Riikka Sivula, riikka.sivula@epassi.com
Saat lisää maksutapoja käyttöön olemalla Epassin asiakaspalveluun yhteydessä, info@epassi.fi
MarkUp tarjoaa WooCommerce -verkkokauppaan liitettävän lisäosan, jolla voit vastaanottaa Epassi-maksuja helposti verkkokauppasi kassalla.
Lisäosan saa käyttöön 59 euron hintaisella vuosimaksulla.
Ota lisäosa käyttöön MarkUpin sivuilta
Mikäli käytössäsi on Enkoran verkkokauppa, saat Epassi-maksunapin lisättyä olemalla yhteydessä Enkoran asiakaspalveluun.
Ota yhteyttä:
info@enkora.fi
enkora.fi
+358290001770
Mikäli käytössäsi on DL Softwaren verkkokauppa, saat Epassi-maksunapin lisättyä olemalla yhteydessä DL Softwareen:
DL Software
http://www.dlsoftware.fi/
Pekka Kero
email: pekka.kero@dlsoftware.com
puh. 0400 990 502
Mikä DLSoftware?
DL Softwarelta löydät liikunta-alan ohjelmistojen edelläkävijän, selainpohjaisen DL Prime Onlinen. DL Prime Online soveltuu kaikille liikunta-alan yrityksille aina pienistä toimijoista ja crossfit-saleista suuriin ketjuihin, uimahalleihin, kylpylöihin sekä palloiluhalleihin saakka. Ohjelmistosta löytyy toiminnot jokaiselle liikunta-alan yritykselle, ja mikä parasta – ohjelmisto kasvaa joustavasti yrityksesi mukana!
Mikäli käytössäsi on Axessin verkkokauppa, saat ePassi-maksunapin aktivoitua käyttöösi olemalla yhteydessä:
Ted Mellin
t.mellin@teamaxess.com
+358 40 410 4955
Mikä Axess?
Axess AG toimittaa sekä ylläpitää lippujärjestelmiä erityisesti liikunta- ja kulttuuripalvelujen tuottajille yli 50 maahan vuodesta 1998. Asiakkaitamme ovat mm Laskettelukeskukset, Huvi- ja vesipuistot, Kuntosalit ja Uimahallit, Areenat ja Stadionit sekä Messukeskukset.
Ulkokäyttöön soveltuvien kulunvalvontajärjestelmien lisäksi tuotevalikoimaamme sisältää myös kattavia kassajärjestelmiä; Lipunmyynti, Välinevuokraus, Resurssienhallinta- sekä varausjärjestelmiä (Opettajat, Kurssit, Tilat ym.), CRM, Myymälä- sekä Ravintolakassat varastonhallinnalla, verkkomyyntikanavat sekä rajapinnat ulkoisiin toimijoihin kuten lipunvälitysyritykset.
Mikäli käytössäsi on WisePlatform-järjestelmä, saat Epassi-maksunapin lisättyä verkkokauppaasi olemalla yhteydessä WiseNetworkiin:
WiseNetwork Oy
tuki@wisenetwork.fi
https://wisenetwork.fi/
Mikä WisePlatform?
WisePlatform on kokonaisvaltainen ratkaisu yritysten asiakkuuksien hallintaan, markkinointiin sekä taloushallintoon. Kotisivut, markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalut helppokäyttöisesti samassa CRM-järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla. Heti käyttöönotettavissa oleva valmis liiketoimintajärjestelmä ja toimialakohtaiset ratkaisut mm. kuntosaleille, tennis- ja padeltoimintaan, tapahtumatoimintaan, teattereille, urheiluun ja ravintoloihin.
Jos käytössäsi on Johku-verkkokauppa, saat lisättyä Epassi-maksunapin sinne maksutavaksi tukisivustomme ohjeella.
Tarvittaessa Johku-tuki auttaa sinua:
tuki@johku.com
Mikä on Johku?
Johku on uudenlainen kauppiaan tarpeeseen mukautuva kaupankäyntijärjestelmä, jossa nivoutuvat yhteen verkkokauppa, kassajärjestelmä, varausjärjestelmä ja lipunmyyntijärjestelmä kaikkine tarvittavine toimintoineen. Jokainen Johku-kauppias on osa Johku-ekosysteemiä, mikä mahdollistaa mm. tuotteiden myynnin toisen Johku-kauppiaan kaupassa. Ei perustamis- tai kk-kuluja vaan maksat vain komissiota kauppasi myynnin mukaan. Tutustu tarkemmin: https://johku.fi/
Jos käytössäsi on Liikuttajat -palvelu, saat lisättyä Epassin maksutavaksi Liikuttajat-kauppiastilisi kautta.
Tarvittaessa asiakaspalvelu auttaa sinua:
asiakaspalvelu@liiikuttajat.fi
Mikä on Liikuttajat?
Liikuttajat-palvelussa yritykset, yhdistykset ja seurat toimialasta riippumatta voivat luoda kätevän maksulinkin ja myydä sen avulla esimerkiksi palveluitaan, tapahtumiaan ja tuotteitaan.
Liikuttajat-palvelu on erittäin nopea ja vaivaton ottaa käyttöön. Turvalliset ja monipuoliset maksutavat helpottavat ostamista. Ennakkomaksu parantaa kassavirtaa sekä pienentää luottoriskiä. Maksulinkkiä on lisäksi helppo jakaa yrityksen tai yhdistyksen omilla kotisivuilla sekä somekanavissa.
Tutustu Liikuttajiin:
www.liikuttajat.fi
Epassi on lähettänyt palveluntarjoajilleen sähköpostilla pyynnön vastata asiakkaantuntemisviestiin. Pyydämme, että vastaatte siihen mahdollisimman pian!
Rahanpesua ja terrorismin rahoittamisen estämistä koskevan lainsäädännön (444/2017) mukaan Epassilla maksupalveluntarjoajana on velvollisuus varmistaa, että tunnemme kauppiaat, palveluntarjoajat ja heidän toimintansa. Meidän on myös varmistettava säännöllisesti kauppiaan ja palveluntarjoajan tietojen oikeellisuus.
Saatte meiltä sähköpostia, joissa on linkki asiakkaantuntemiskyselyyn. Pyydämme, että vastaatte siihen pian.
Miksi vastattava henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla:
Yksi osa lakisääteistä velvollisuutta on tunnistaa myös vastauksen antanut yrityksen edustaja. Tämän takia Epassin asiakkaantuntemiskyselyyn tulee kirjautua yritystä edustavan vastaajan henkilökohtaisella pankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella, jotta myös yhteisön edustaja tulee todennettua.
Miksi kysymme tietoja teiltä:
Epassi on rahanpesulain mukainen ilmoitusvelvollinen, jonka on tunnettava asiakkaansa. Noudattaaksemme lakisääteistä asiakkaantuntemisvaatimusta, joudumme pyytämään vaadittuja tietoja kaikilta asiakkailtamme säännöllisesti. ePassi lähettää kaikille asiakkailleen sähköpostitse linkin jonka kautta pääsette vastaamaan tietopyyntöön. Linkki ohjaa käyttäjän vahvan sähköisen tunnistuksen kautta turvallisille sivustoille. Sivustot käyttävät salattua liikennettä, joten vastaaminen on turvallista.
Jätä tukipyyntö
tai soita 0200 69000
ma-ke & pe 8.00-16.00 1,75 € + pvm (mvm)
to 8.00-14.00 1,75 € + pvm (mvm)
Laskutus ma-pe 9.00-15.00