Uusia asiakkaita ja ilmaista näkyvyyttä, mutta ei hitustakaan stressiä. Liity Epassin hyvämaineiseen verkostoon, joka tavoittaa jo kaikkiaan 39 000 käyttöpaikkaa ja etujen piirissä olevat miljoona käyttäjää, joista valtaosa maksaa Epassin sovelluksella.
Ajankohtaista: Tunnistautuminen palveluntarjoajille! Lue lisää >
Ajankohtaista: Vastaanota myös Finnair Plus -pistemaksuja Epassilla >
Saat uusia asiakkaita ja ilmaista näkyvyyttä, ilman stressiä.
Epassi tuo uutta buustia yrityksesi toimintaan. Asiakkaat löytävät luoksesi Epassin puhelinsovelluksen haun kautta, johon voit lisätä tärkeimmät markkinointitiedot toimipisteestäsi. Pääset automaattisesti mukaan myös Finnair Plus -kanta-asiakasohjelman käyttöpaikaksi! Lue lisää >>
Epassin käyttöönotto on riskitöntä, sillä voit ryhtyä palveluntarjoajaksi ilman mitään liittymiskuluja tai laitehankintoja. Maksuista vähennetään palvelupalkkio (3,0 - 5 %). Muita kuluja ei ole.
Epassiin voi luottaa. Omilla sivullasi saat maksutapahtumista selkeää tietoa reaaliajassa. Tarjoamme automaattiset tilitykset ja raportit kirjanpitoasi varten, emmekä veloita näistä erillisiä kuluja.
Epassin verkostoon kuuluu jo yli 33 000 palveluntuottajaa ja niiden yli 39 000 toimipistettä. Mukana on kaiken kokoisia yrityksiä yhden hengen yrittäjistä alojensa suurimpiin toimijoihin.
Epassia on helppo käyttää. Sovelluksella hoidat kaikki päivittäiset asiat, ja tarkemmat tiedot löydät omalta sivultasi. Maksaminen sujuu nopeasti ja helposti. Ja jonot lyhenevät!
Epassi on suomalainen yritys, joka työllistää ihmisiä Suomessa, Pohjoismaissa ja muualla Euroopassa. Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Epassi kokoaa henkilöstöedut yhteen paikkaan.
Sen käyttäminen on helppoa sekä asiakkaalle että sinulle.
Epassin Lounas -maksujen vastaanottaminen helpottaa lounasruuhkaa, mutta etua voi käyttää myös lounasajan ulkopuolella aterioiden maksamiseen 11 000 ateriapisteessä.
Epassin Lounaan ainoa maksutapa on puhelinsovellus, johon asiakas on voinut liittää myös omaa rahaa. Se mahdollistaa yhdellä maksutapahtumalla minkä tahansa hintaisen ateriakokonaisuuden maksamisen.
Myös sopimusruokailu sujuu helposti, sillä Epassi tunnistaa sopimukset – ei enää nimilistoja ja laskutusrumbaa. Olemme luoneet sopimusruokailupalvelun, johon voitte ulkoistaa sopimusasiakkaanne. Sopimusruokailu automatisoi maksuliikenteen ja asiakkaanne saavat Tulorekisteri-ilmoituksiin tarvittavat tiedot Epassin palvelusta.
Liikuntaetu on tarkoitettu henkilökohtaisten liikuntapalveluiden maksamiseen.
Edulla voi maksaa erilaisia osallistumis-, jäsenyys- tai vuoromaksuja (esim. urheiluseurat), jotka oikeuttavat liikuntapalvelujen käyttöön 12 000 käyttöpaikassa.
Sen sijaan liikuntaedulla ei voi maksaa henkilöimättömiä sarjalippuja, tavaroita tai hoitopalveluita (esim. hieronta). Oma kassapiste ei ole välttämätön.
Kulttuurietu on tarkoitettu henkilökohtaisten kulttuuripalveluiden maksamiseen.
Edulla voi maksaa lippuja kulttuuritapahtumiin, pääsymaksuja näyttelyihin, ylipäätänsä maksuja, jotka oikeuttavat henkilökohtaiseen kulttuuripalvelujen käyttöön 4 000 käyttöpaikassa.
Sen sijaan kulttuuriedulla ei voi maksaa henkilöimättömiä sarjalippuja, tavaroita tai hoitopalveluita.
Hyvinvointietu on tarkoitettu erilaisten henkilökohtaiseen terveyteen liittyvien palvelujen maksamiseen (esim. klassinen ja urheiluhieronta, jalkahoito, hammaslääkäri tai fysioterapia) 10 000 käyttöpaikassa.
Edulla ei voi maksaa kosmeettisia tai esteettisiä palveluita, eikä henkilön henkisen kehittämisen valmennuksia. Työnantajan määrittelemät rajaukset näkyvät Epassissa maksutapahtuman yhteydessä.
Työmatkaetu on tarkoitettu henkilökohtaisten matkalippujen maksamiseen.
Edulla voi ladata arvoa tai kautta henkilökohtaiselle matkakortille tai maksaa muita verottajan hyväksymiä joukkoliikenteen maksuja 1 000 lipunmyyntipisteessä.
Etätyökalusteiden, työkenkien ja -vaatteiden kauppias, oletko koskaan laskenut kuinka paljon yritysasiakkaiden laskuttamiseen ja sen seurantaan käytetään aikaa ja rahaa? Epassin ErgoSafe -asiakkaat poistavat laskuttamisen kalliin ja ikävän hallinnoinnin ja voitte keskittyä myyntiin. Voitte myös siirtää olemassa olevat laskutusasiakkaat Epassin automatisoidun maksuhallinnoinnin piiriin.
Jos teillä on sopivia tuotteita Epassin ErgoSafe-palveluun, ota yhteyttä:
Niklas Löfgren
044 546 5482
niklas.lofgren@epassi.com
Epassilla maksaminen on nopeaa ja helppoa. Maksutapoja on useita, eikä Epassia varten tarvitse hankkia uusia laitteita tai ohjelmistoja. Edes kassapiste ei ole välttämätön.
Asiakas hoitaa maksun Epassin sovelluksessa ja näyttää kassalla kuitin puhelimensa näytöltä. Maksutapa käytössä lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointieduissa.
Kätevin tapa myydä verkossa Epassilla maksaville asiakkaille on lisätä helppo Epassi-maksunappi verkkokauppasi kassalle. Ostosta tehdessään asiakas hoitaa maksun Epassin palvelussa ja palaa sitten verkkokauppaasi, samalla tavalla kuin esim. verkkopankin kautta maksettaessa.
Käyttöönotto-ohjeet eri verkkokauppa-alustoille:
WooCommerce | Enkora | Axess | DLSoftware | Johku | WisePlatform | Liikuttajat
Muu verkkokauppa-alusta: Ota yhteyttä
Asiakas hoitaa maksun Epassin verkkopalvelussa ja palveluntarjoaja saa tästä kuittauksen sähköpostiinsa. Maksutapa käytössä etänä ostettavissa palveluissa.
Kassahenkilö tarkistaa asiakkaan henkilöllisyyden ja veloittaa maksun tämän puhelinnumeron perusteella Epassin verkkopalvelussa. Maksutapa käytössä joissakin liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointipalveluissa.
JÄIKÖ JOKIN MIETITYTTÄMÄÄN? Lue vastaus kysymykseesi täältä (UKK) tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Epassin voi ottaa käyttöön mikä tahansa yritys, joka tarjoaa henkilöstöetujen käyttöön soveltuvia palveluja tai tuotteita.
Lounasedun voi ottaa käyttöön missä tahansa ravintolassa tai kahvilassa – paikassa, josta voi ostaa aterioita. Lounasetua voi käyttää myös ruokakaupoissa ostettaessa valmiita ateriakokonaisuuksia (esim. lounassalaatti salaattibaarista).
Liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun voi puolestaan ottaa käyttöön kaikissa yrityksissä ja toimipaikoissa, jotka tarjoavat näiden etujen piiriin kuuluvia palveluja. Myös esimerkiksi urheiluseurat voivat ryhtyä palveluntarjoajiksi, vaikka niillä ei olisikaan varsinaista toimipistettä.
Voit rekisteröityä palveluntarjoajaksi näppärästi verkkopalvelussamme. Liittymistä varten et tarvitse uusia kassapäätteitä tai muita laitteita. Voimme hoitaa rekisteröitymisen halutessasi myös puolestasi. Asiakaspalvelumme auttaa aina tarvittaessa.
Tarjoamme asiakkaillemme maksupalveluja, joita voi käyttää kaikkiaan viidessä erilaisessa henkilöstöedussa:
Lounas: Lounasetu on tarkoitettu henkilökohtaisten aterioiden maksamiseen. Edulla ei voi maksaa alkoholi- tai tupakkatuotteita, palveluita tai tavaraa. Etua voi käyttää myös lounasajan ulkopuolella. Myös sopimusruokailun maksaminen sujuu helposti, sillä Epassi tunnistaa sopimukset – ei siis enää nimilistoja ja laskutusrumbaa. Sopimusruokailua tarjoaville yrityksille olemme luoneet Epassi Resta -palvelun, jolla on helppo hallita muun muassa Tulorekisteri-ilmoituksiin tarvittavia tietoja.
Liikunta: Liikuntaetu on tarkoitettu henkilökohtaisten liikuntapalveluiden maksamiseen. Edulla voi maksaa erilaisia jäsen- tai liittymismaksuja (esim. urheiluseurat), jotka oikeuttavat liikuntapalvelujen käyttöön. Sen sijaan liikuntaedulla ei voi maksaa nimeämättömiä sarjalippuja, tavaroita tai hoitopalveluita (esim. hieronta). Oma kassapiste ei ole välttämätön.
Kulttuuri: Kulttuurietu on tarkoitettu henkilökohtaisten kulttuuripalveluiden maksamiseen. Edulla voi maksaa erilaisia jäsen- tai liittymismaksuja, jotka oikeuttavat palvelujen käyttöön. Sen sijaan kulttuuriedulla ei voi maksaa nimeämättömiä sarjalippuja, tavaroita tai hoitopalveluita.
Hyvinvointi: Hyvinvointietu on tarkoitettu erilaisten henkilökohtaisten työnantajien tarjoamien terveyspalvelujen maksamiseen (esim. jalkahoito, hammaslääkäri tai kehonkoostumusmittaus). Edulla ei voi maksaa kosmeettisia tai esteettisiä palveluita. Fysikaaliseen hoitoon tarvitaan aina lääkärin lähete.
Työmatka: Työmatkaetu on tarkoitettu henkilökohtaisten matkalippujen maksamiseen. Edulla voi ladata arvoa tai kautta henkilökohtaiselle matkakortille tai maksaa muita verottajan hyväksymiä joukkoliikenteen maksuja.
Lisäksi tarjoamme työnantajille Epassi Flex -paketteja, jotka ovat kahden tai kolmen henkilöstöedun yhdistelmiä. Työnantaja määrittelee paketille yhteisen kokonaisbudjetin, jonka puitteissa työntekijä voi maksaa Flexillä haluamiaan palveluja.
Epassin kustannukset vaihtelevat etutyypin mukaan 3,0- 5 %:iin. Lue lisää täältä. Tarkan erittelyn Epassi-maksuista ja kuluista näet yrityksesi Epassi-sivulla. Reaaliaikaiset raportit voidaan liittää päivän kassaan kirjanpitoa varten, ja tilitykset hoituvat automaattisesti ilman erillisiä kuluja. Liittymis-, vuosi- tai kuukausimaksuja ei ole.
Miten otan Epassi-maksuja vastaan?
Asiakas voi maksaa Epassilla kolmella eri tavalla: sovelluksella, omalla puhelinnumerollaan tai verkossa. Voit valita itse, mitkä maksutavat hyväksyt. Eniten Epassilla maksetaan mobiilisovelluksen kautta. Lisäksi voit liittää verkkokauppaasi kätevän Epassi-maksunapin.
Maksu mobiilisovelluksella: Asiakas maksaa ostoksensa Epassin sovelluksessa ja näyttää kassalla kuitin puhelimensa näytöltä. Maksutapa on käytössä lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointieduissa.
Maksu puhelinnumerolla: Kassahenkilö kysyy asiakkaan puhelinnumeron ja veloittaa maksun sen perusteella Epassin verkkopalvelussa. Maksutapa on käytössä työmatka-, liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointieduissa.
Maksu verkossa: Asiakas maksaa ostoksensa Epassin verkkopalvelussa ja esittää tai lähettää kuitin nähtäväksesi. Maksutapa on käytössä etänä ostettavissa palveluissa.
Jos olet kiinnostunut verkkokaupan Epassi -maksunapista tai muista mobiilimaksutavoista (Alipay, WeChat Pay ja Siirto), saat ne helposti käyttöösi. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
TÄRKEINTÄ on laittaa esille Epassin ovi- ja kassatarrat, niiden vaikutus on merkittävä myyntiä lisävää vaikutus. Toimitamme sinulle materiaalipaketin osoitteeseesi kahden viikon sisällä siitä, kun olet rekisteröitynyt palveluntarjoajaksi. Voit ladata myös digimateriaalit materiaalipankistamme. Suosittelemme lisäämään tiedon nettisivuillesi ja somekanaviisi heti, kun Epassi on otettu käyttöön.
OmaRaha on asiakkaan omaa rahaa, jota hän voi ladata ja käyttää tarpeen mukaan esimerkiksi silloin, kun maksettava summa on henkilöstöetua suurempi. OmaRaha tekee maksamisesta helppoa, sillä muita maksuvälineitä ei tarvita vaan koko summan saa kuitattua Epassin sovelluksella yhdellä kertaa.
Maksukuitissa näkyy erittely siitä, miten osuudet ovat jakautuneet edun ja OmaRahan välillä. OmaRaha toimii kaikkialla, missä muutkin mobiilimaksut. Sillä voi maksaa minkä suuruisia maksuja tahansa, milloin vain – kunhan maksu koskee sellaista etutyyppiä, joka on asiakkaalla muutenkin käytössä. Jos asiakkaalla on esimerkiksi käytössään vain liikuntaetu, hän ei voi käyttää OmaRahaa hyvinvointipalvelujen maksamiseen.
Ei tarvitse. Maksuliikennettä voi toki käydä tarkastelemassa, mutta mobiilimaksujen vastaanottaminen tapahtuu ilman erillistä hyväksymistä.
Epassilla on velvollisuus varmistaa, että tunnemme Epassin palveluja tarjoavat kauppiaat, palveluntarjoajat ja heidän toimintansa. Meidän on myös varmistettava säännöllisesti kauppiaan ja palveluntarjoajan tietojen oikeellisuus. Mikäli ette ole täyttäneet asiakkaan tuntemiskyselyä pyydämme, että vastaatte siihen oheisen linkin kautta.
Asiakkaan tunteminen on osa Epassin lakisääteisiä velvoitteita ja vastaaminen on välttämätöntä, jotta voimme aloittaa Epassin käyttäjien maksujen tilittämisen yrityksellenne. Voitte tarvittaessa sulkea tietopyynnön ja palata siihen uudelleen saman linkin kautta.
Asiakkaan tuntemistietoja käsitellään lakiin perustuvan rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen ehkäisemisen, tietosuoja-asetuksen ja tietosuojalain mukaisesti.Rahanpesua ja terrorismin rahoittamisen estämistä koskevan lainsäädännön (444/2017) mukaan Epassilla maksupalveluntarjoajana on velvollisuus varmistaa, että tunnemme kauppiaat, palveluntarjoajat ja heidän toimintansa.
Tunnistautuminen on välttämätöntä, jotta voimme jatkaa maksujen tilittämistä yrityksellenne / yhteisöllenne. Epassin palveluntarjoajien velvollisuuteen tunnistautua viitataan myös yleisissä sopimusehdoissa.
Lisätietoa on saatavilla meidän kotisivujen kautta:
https://www.epassi.fi/fi/palveluntarjoajalle#tunnistautuminen
https://www.epassi.fi/fi/palveluntarjoajalle
Huom! Verkkopalvelussamme oleva kohta "Odottaa vahvistusta" päivittyy kerran viikossa automaattisesti.
Palveluntarjoajana saat Epassiin aina kaksi käyttäjätunnusta ja kaksi salasanaa: toinen on tarkoitettu yritykselle eli palveluntarjoajalle, toinen toimipisteille. Salasanan vaihto molempiin onnistuu täällä.
Salasanan uusimiseksi tarvitset käyttäjätunnuksen. Jos sinulla ei ole sitä tiedossasi, ota meihin yhteyttä.
Kun olet saanut uuden salasanan, syötä käyttäjätunnus Epassin verkkopalveluun. Salasanalinkki lähetetään sinulle sähköpostilla ja tekstiviestillä. Kun avaat linkin, pääset vaihtamaan salasanan.
Jos salasanalinkki ei avaudu suoraan, kopioi linkki (myös viimeiset ==-merkit) ja liitä se selaimen uuteen välilehteen. Kirjoita uusi salasana ja paina "Tallenna".
Huom!
Kirjauduthan sisälle Palveluntarjoaja roolissa, katso kuva:
Jos Epassin logo EI LIIKU, KUITTI EI OLE VOIMASSA. Kuitti on voimassa 15 minuuttia maksun teosta.
Tilitämme Epassilla tehdyt maksut yrityksesi tilille automaattisesti neljästi kuussa.
Tilitys näkyy yrityksesi tilillä 2–3 arkipäivän kuluessa tilityspäivästä. Maksajana on Epassi Finland Oy. Minimitilitys on 50 e, ellei toisin ole sovittu. Mikäli summa jää alle 50 euron, se odottaa kertymistä kunnes ylittää 50 euron rajan ja siirtyy sitten tilitettäväksi. Vähennämme tilityksestä voimassa olevan palvelumaksun.
Huolehdithan, että Epassin verkkopalveluun kirjatut tilitiedot ovat ajan tasalla. Tilitietoja pääset tarkastelemaan kirjautumalla Epassi-palveluun yritystunnuksilla.
Tilityspäivät ovat 1., 8., 16., ja 24. päivä.
Palveluntarjoajana saat Epassiin aina kaksi käyttäjätunnusta ja kaksi salasanaa: toinen on tarkoitettu yritykselle eli palveluntarjoajalle, toinen toimipisteille. Koska Epassi tekee sopimuksen maksujen välittämisestä nimenomaan yrityksen, ei toimipisteiden kanssa, myös tunnuksia tarvitaan kaksi. Näin tunnukset eroavat toisistaan:
Molemmilla tunnuksilla voi veloittaa asiakkaalta liikunta-, kulttuuri ja hyvinvointietujen kertamaksuja, mikäli maksutapa on aktivoitu.
Voit päivittää muuttuneet osoitetiedot, yhteystiedot ja tilinumerot suoraan verkkopalvelussamme, joten uutta sopimusta ei tarvita. Jos sen sijaan yrityksesi Y-tunnus muuttuu, sinun täytyy rekisteröityä palveluntarjoajaksi uudelleen.
Maksunapin käyttöönotto on yksinkertaista ja kannattavaa – useat palveluntarjoajat ovat moninkertaistaneet verkkomyyntinsä maksunapin myötä.
Tarjoamme yrityksellesi palvelu- ja rajapintakuvauksen, jonka perusteella pystytte lisäämään maksunapin palveluunne. Autamme verkkokaupan kehittäjiänne tarvittaessa maksunapin käyttöönotossa.
Jos sinulla on WooCommerce -verkkokauppa, voit aktivoida napin todella helposti ja nopeasti MarkUpin tarjoamalla valmiilla WooCommerce-lisäosalla - katso lisää tästä
Jos sinulla on muu verkkokauppa-alusta, ota meihin yhteyttä, niin toimitamme ohjeet napin aktivoimiseksi: Riikka Sivula, riikka.sivula@epassi.com
Saat lisää maksutapoja käyttöön olemalla Epassin asiakaspalveluun yhteydessä, info@epassi.fi tai soittamalla 0200 69 000.
MarkUp tarjoaa WooCommerce -verkkokauppaan liitettävän lisäosan, jolla voit vastaanottaa Epassi-maksuja helposti verkkokauppasi kassalla.
Lisäosan saa käyttöön 59 euron hintaisella vuosimaksulla.
Ota lisäosa käyttöön MarkUpin sivuilta
Mikäli käytössäsi on Enkoran verkkokauppa, saat Epassi-maksunapin lisättyä olemalla yhteydessä Enkoran asiakaspalveluun.
Ota yhteyttä:
info@enkora.fi
enkora.fi
+358290001770
Mikäli käytössäsi on DL Softwaren verkkokauppa, saat Epassi-maksunapin lisättyä olemalla yhteydessä DL Softwareen:
DL Software
http://www.dlsoftware.fi/
Pekka Kero
email: pekka.kero@dlsoftware.com
puh. 0400 990 502
Mikä DLSoftware?
DL Softwarelta löydät liikunta-alan ohjelmistojen edelläkävijän, selainpohjaisen DL Prime Onlinen. DL Prime Online soveltuu kaikille liikunta-alan yrityksille aina pienistä toimijoista ja crossfit-saleista suuriin ketjuihin, uimahalleihin, kylpylöihin sekä palloiluhalleihin saakka. Ohjelmistosta löytyy toiminnot jokaiselle liikunta-alan yritykselle, ja mikä parasta – ohjelmisto kasvaa joustavasti yrityksesi mukana!
Mikäli käytössäsi on Axessin verkkokauppa, saat ePassi-maksunapin aktivoitua käyttöösi olemalla yhteydessä:
Ted Mellin
t.mellin@teamaxess.com
+358 40 410 4955
Mikä Axess?
Axess AG toimittaa sekä ylläpitää lippujärjestelmiä erityisesti liikunta- ja kulttuuripalvelujen tuottajille yli 50 maahan vuodesta 1998. Asiakkaitamme ovat mm Laskettelukeskukset, Huvi- ja vesipuistot, Kuntosalit ja Uimahallit, Areenat ja Stadionit sekä Messukeskukset.
Ulkokäyttöön soveltuvien kulunvalvontajärjestelmien lisäksi tuotevalikoimaamme sisältää myös kattavia kassajärjestelmiä; Lipunmyynti, Välinevuokraus, Resurssienhallinta- sekä varausjärjestelmiä (Opettajat, Kurssit, Tilat ym.), CRM, Myymälä- sekä Ravintolakassat varastonhallinnalla, verkkomyyntikanavat sekä rajapinnat ulkoisiin toimijoihin kuten lipunvälitysyritykset.
Mikäli käytössäsi on WisePlatform-järjestelmä, saat Epassi-maksunapin lisättyä verkkokauppaasi olemalla yhteydessä WiseNetworkiin:
WiseNetwork Oy
tuki@wisenetwork.fi
https://wisenetwork.fi/
Mikä WisePlatform?
WisePlatform on kokonaisvaltainen ratkaisu yritysten asiakkuuksien hallintaan, markkinointiin sekä taloushallintoon. Kotisivut, markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalut helppokäyttöisesti samassa CRM-järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla. Heti käyttöönotettavissa oleva valmis liiketoimintajärjestelmä ja toimialakohtaiset ratkaisut mm. kuntosaleille, tennis- ja padeltoimintaan, tapahtumatoimintaan, teattereille, urheiluun ja ravintoloihin.
Jos käytössäsi on Johku-verkkokauppa, saat lisättyä Epassi-maksunapin sinne maksutavaksi tukisivustomme ohjeella.
Tarvittaessa Johku-tuki auttaa sinua:
tuki@johku.com
Mikä on Johku?
Johku on uudenlainen kauppiaan tarpeeseen mukautuva kaupankäyntijärjestelmä, jossa nivoutuvat yhteen verkkokauppa, kassajärjestelmä, varausjärjestelmä ja lipunmyyntijärjestelmä kaikkine tarvittavine toimintoineen. Jokainen Johku-kauppias on osa Johku-ekosysteemiä, mikä mahdollistaa mm. tuotteiden myynnin toisen Johku-kauppiaan kaupassa. Ei perustamis- tai kk-kuluja vaan maksat vain komissiota kauppasi myynnin mukaan. Tutustu tarkemmin: https://johku.fi/
Jos käytössäsi on Liikuttajat -palvelu, saat lisättyä Epassin maksutavaksi Liikuttajat-kauppiastilisi kautta.
Tarvittaessa asiakaspalvelu auttaa sinua:
asiakaspalvelu@liiikuttajat.fi
Mikä on Liikuttajat?
Liikuttajat-palvelussa yritykset, yhdistykset ja seurat toimialasta riippumatta voivat luoda kätevän maksulinkin ja myydä sen avulla esimerkiksi palveluitaan, tapahtumiaan ja tuotteitaan.
Liikuttajat-palvelu on erittäin nopea ja vaivaton ottaa käyttöön. Turvalliset ja monipuoliset maksutavat helpottavat ostamista. Ennakkomaksu parantaa kassavirtaa sekä pienentää luottoriskiä. Maksulinkkiä on lisäksi helppo jakaa yrityksen tai yhdistyksen omilla kotisivuilla sekä somekanavissa.
Tutustu Liikuttajiin:
www.liikuttajat.fi
Epassi on lähettänyt palveluntarjoajilleen sähköpostilla pyynnön vastata asiakkaantuntemisviestiin. Pyydämme, että vastaatte siihen mahdollisimman pian!
Rahanpesua ja terrorismin rahoittamisen estämistä koskevan lainsäädännön (444/2017) mukaan Epassilla maksupalveluntarjoajana on velvollisuus varmistaa, että tunnemme kauppiaat, palveluntarjoajat ja heidän toimintansa. Meidän on myös varmistettava säännöllisesti kauppiaan ja palveluntarjoajan tietojen oikeellisuus.
Saatte meiltä sähköpostia, joissa on linkki asiakkaantuntemiskyselyyn. Pyydämme, että vastaatte siihen pian.
Miksi vastattava henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla:
Yksi osa lakisääteistä velvollisuutta on tunnistaa myös vastauksen antanut yrityksen edustaja. Tämän takia Epassin asiakkaantuntemiskyselyyn tulee kirjautua yritystä edustavan vastaajan henkilökohtaisella pankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella, jotta myös yhteisön edustaja tulee todennettua.
Miksi kysymme tietoja teiltä:
Epassi on rahanpesulain mukainen ilmoitusvelvollinen, jonka on tunnettava asiakkaansa. Noudattaaksemme lakisääteistä asiakkaantuntemisvaatimusta, joudumme pyytämään vaadittuja tietoja kaikilta asiakkailtamme säännöllisesti. ePassi lähettää kaikille asiakkailleen sähköpostitse linkin jonka kautta pääsette vastaamaan tietopyyntöön. Linkki ohjaa käyttäjän vahvan sähköisen tunnistuksen kautta turvallisille sivustoille. Sivustot käyttävät salattua liikennettä, joten vastaaminen on turvallista.
Jätä tukipyyntö
tai soita 0200 69000
ma-ke & pe 8.00-16.00 1,75 € + pvm (mvm)
to 8.00-14.00 1,75 € + pvm (mvm)
Puhelinpalvelumme on avoinna 24.6.-2.8.2024 arkisin klo 8-13.
Laskutus ma-pe 9.00-15.00