Epassi palkittiin vuoden parhaana B2B-verkkokauppana.

Kirjoittanut Sanni Seppänen

eCom Summit & Awards -gaalassa Epassi saavutti upean tunnustuksen voittaessaan Vuoden B2B-verkkokauppa -palkinnon. Tämä merkittävä saavutus korostaa, miten Epassi on onnistunut rakentamaan verkkokauppakokemuksen, joka tekee henkilöstöetujen tilaamisesta saumatonta. Lue alta lisää, siitä mitä tunnustus merkitsee yrityksellemme ja asiakkaillemme.

IMG_1337

eCom Summit & Awards on vuosittain järjestettävä tapahtuma, jossa palkitaan innovatiivisia ja menestyksekkäitä verkkokauppa-alan yrityksiä. Kategoriat kattavat laajan kirjon verkkokaupan osa-alueita, ja sarjoissa on ehdokkaana verkkokauppojen alan edelläkäviöitä. Vuoden B2B-verkkokauppa -palkinto on arvostettu tunnustus, jossa korostetaan erityisesti kykyä vastata yritysasiakkaiden tarpeisiin ainutlaatuisella tavalla. Epassin valinta tämän kategorian voittajaksi on osoitus siitä, että B2B verkkokaupan kehittäminen on ollut menestyksekästä.

Epassin tavoitteet verkkokaupan rakentamisessa yritysasiakkaille.

Epassin keskeinen tavoite yritysasiakkaiden verkkokaupan kehittämisessä on tehdä ostamisesta mahdollisimman helppoa ja asiakaskokemusta tukevaa. 

Asiakaskokemus on meillä kaiken tekemisen ytimessä, myös silloin, kun lähdimme porukalla kehittämään työnantaja-asiakkaillemme suunnattua matalan kynnyksen verkkokauppaa. Tavoitteena oli tehdä henkilöstöetujen tilaamisesta työnantajille mahdollisimman helppoa, vaikka taustalla olisi monimutkaisiakin kokonaisuuksia. Tämä palkinto tuntuu erityisen hyvältä ja iso kiitos kuuluu meidän porukalle ja kaikille, jotka ovat olleet mukana! Tästä saadaan lisää virtaa kehittää verkkokauppaa vieläkin paremmaksi."kertoo kehitysprojektista vastaava Raili Tobbi.

Helpolla ostoprosessilla tarkoitamme käytännössä sujuvia prosesseja ja intuitiivista verkkosivustoa, josta asiakkaan on vaivatonta valita toivomansa palvelut. Olemme tunnistaneet, että tyytyväinen asiakas syntyy siitä, että heidän tarpeisiinsa vastataan nopeasti ja että he kokevat verkkokaupan toimintojen palvelevan aidosti heidän tarpeitaan. 

Onnistumisen taustalla tiimityö ja kumppanit.

Menestyksekkään verkkokauppaprosessin luomisessa on ollut mukana Epassin tiimi sekä onnistumisen kannalta merkittäviä yhteistyökumppaneitamme, joista jokainen on osaltaan edistänyt verkkokaupan kehittämistä.

Erityiskiitos kuuluu yhteistyökumppanillemme HeadQ:lle, joka mahdollistaa modernin ja helppokäyttöisen verkkokauppa-alustan rakentamisen. Haluamme myös osoittaa kiitoksen Digital Commerce Finlandille eCom Summit & Awards -gaalan järjestämisestä. Tällaiset tapahtumat eivät ainoastaan tunnusta alan saavutuksia, vaan myös innostavat yrityksiä kehittämään toimintaa entistä paremmaksi. Epassille tämä tunnustus on merkki siitä, että olemme oikealla tiellä. Verkkokaupan ala kehittyy jatkuvasti, ja me olemme sitoutuneet kehittämään yritysasiakkaiden verkkokauppakokemusta jatkuvasti parempaan suuntaan.

Asiakkaidemme, tiimimme ja kumppaniemme luottamus sekä palaute ovat olleet tärkeässä roolissa yritysasiakkaiden verkkokaupan kehityksessä. Jatkamme kehitystä palautteiden perusteella tarjotaksemme intuitiivisia ja asiakkaidemme tarpeita tukevia ratkaisuja. Näin voimme nostaa yritysasiakkaille tarkoitettujen verkkokauppojen tasoa entisestään ja luoda aitoa lisäarvoa kaikista tärkeimmille kumppaneillemme – asiakkaille.

Aiheet:HyvinvointiHenkilöstöedutTyösuhde-edut

Lisää vinkkejä Epassilta: