Epassi SYÖ!-viikkojen kumppaniksi edistämään suomalaista ravintolakulttuuria.

Kirjoittanut Niko Kangasmaa

Epassi x SYÖ!-viikot blog hero

Lounasetua Suomessa pitkään edelläkävijänä kehittänyt Epassi lähtee suuresti arvostettujen SYÖ!-viikkojen yhteistyökumppaniksi loppuvuodeksi 2025. Jo 28 vuoden ajan hyvän ruoan ystäviä ilahduttaneet SYÖ!-viikot ovat säilyttäneet asemansa Suomen rakastetuimpana ravintolakampanjana, eikä menestystarinalle näy loppua. Epassin asiakkaille SYÖ!-viikot tarjoavat helpon tavan nauttia hyvästä ruuasta edulliseen 12 € kampanjahintaan.

Yhteistyön ansiosta Epassin lounasedun käyttäjillä on mahdollisuus tutustua monenlaisiin ravintoloihin. Tämä kannustaa kokeilemaan uusia makuja ja laajentamaan ruokailutottumuksia, mikä tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden nauttia kollegoiden seurasta ja luoda aivan uudenlaisia yhteyksiä tavallisesta poikkeavassa ympäristössä. SYÖ!-viikot tarjoavat erikoistarjouksia, ja Epassin lounasedulla voi nauttia laadukkaasta ruoasta entistäkin edullisemmin.

"SYÖ!-viikkojen tavoitteena on aina ollut innostaa ihmisiä kokeilemaan uusia makuja ja madaltaa kynnystä ravintolassa syömiseen. Yhteistyö Epassin kanssa tukee tätä tavoitetta erinomaisesti, sillä kampanja tarjoaa helpon ja ennen kaikkea herkullisen tavan hyödyntää lounasetua joustavasti omien aikataulujen puitteissa," SYÖ!-viikkojen kampanjapäällikkö Kim Koistinen kertoo.

Yhteistyö lisää ravintoloiden näkyvyyttä ja houkuttelee uusia asiakkaita SYÖ!-viikkojen piiriin, lisäten ravintolatarjonnan tunnettuutta. Ravintolat voivat edistää rooliaan paikallisen yhteisön osana, houkutellen sekä kanta-asiakkaita että uusia ruokailijoita tutustumaan alueen ruokakulttuuriin. Asiakkaat voivat löytää uusia suosikkipaikkoja, mikä voi johtaa pysyvään asiakassuhteeseen ja ravintoloiden liiketoiminnan kasvuun. 

”Epassin lounasetu tavoittaa kaikenlaisia asiakasryhmiä ympäri Suomen. SYÖ!-viikkojen ja Epassin yhteistyö voi houkutella uusia asiakkaita ravintoloihin, sillä erikoistarjoukset ja lounasetu tekevät syömisestä houkuttelevampaa ja edullisempaa. Tämä voi erityisesti vilkastuttaa lounasaikoja ja luoda ravintoloille pysyviä asiakassuhteita”, toteaa Epassin Kauppiasvastaava Eetu Klingberg.

Työnantajien näkökulmasta Epassin ja SYÖ!-viikkojen yhteistyö tarjoaa mahdollisuuden lisätä työntekijöiden tyytyväisyyttä ja hyvinvointia, mikä voi heijastua positiivisesti koko työyhteisöön. Kun työntekijät voivat käyttää lounasetua monipuolisesti ja kustannustehokkaasti SYÖ!-viikkojen tarjouksien kautta, he tuntevat saavansa enemmän arvoa työsuhde-eduistaan.

SYÖ!-viikot järjestetään tänä vuonna vielä kolme kertaa. Ensimmäisen kampanjan aika on 4.–17.4. ja kaksi muuta julkaistaan vuoden toisella puolikkaalla. 

TUTUSTU KAMPANJARAVINTOLOIHIN

 

Osa tiedotteesta on julkaistu aiemmin City.fi-sivustolla 31.3.2025 klo 14:05. Tutustu tiedotteeseen

Aiheet:LounasetuTyösuhde-edut

Lisää vinkkejä Epassilta: