Uusi Epassi-sovellus julkaistu: Nyt golfaamaan, hierontaan, leffaan tai illalliselle Finnair Plus -pisteillä

Kirjoittanut Lasse Saari

Henkilöstöetujen pohjoismainen markkinajohtaja ja mobiilimaksamisen palvelu Epassi on tänään tuonut markkinoille ainutlaatuisen yhteistyön Finnairin kanssa.

Kuka tahansa voi nyt (7.4.2021 alkaen) maksaa Finnair Plus -pisteillä palveluita Epassin yli 15 000:ssa liikunnan, kulttuurin sekä hyvinvoinnin käyttöpaikassa ympäri Suomen.

Maksut tehdään ilmaisella Epassi-mobiilisovelluksella käyttöpaikan kassalla.

Toisessa vaiheessa 1.7.2021 mukaan liittyivät myös ravintolat. Epassin ravintolaverkosto kattaa lähes 10 000 ravintolaa ympäri Suomen, jotka ovat tähän asti vastaanottaneet työnantajan tarjoamia lounasetumaksuja.

Kolmannessa vaiheessa Epassiin lisätään mahdollisuus käyttää lentopisteiden ja rahan yhdistelmää maksutapana.

Palvelu

Hinta Finnair Plus -pisteillä

Esimerkki käyttöpaikasta

Jäätelötötterö

alk. 1 000 p.

R-kioski

Uimahallikäynti

alk. 2 000 p.

Mäkelänrinteen uimahalli

Kylpyläkäynti

alk. 3 000 p.

Allas Sea Pool

Take away -pizza

alk. 3 200 p.

Kotipizza

Leffalippu

alk. 3 500 p.

Finnkino

Tennis, padel, ym.

alk. 9 000 p.

Talin tenniskeskus

Kuntosali, kk-maksu

alk. 11 600 p.

Liikku kuntokeskus

Eläinpuisto

alk. 11 600 p.

Ähtärin eläinpuisto

Hieronta

alk. 14 000 p.

Suomen Urheiluhierontakeskus

Golf green fee

alk. 16 000 p.

Kurk Golf

3 ruokalajin illallinen ja lasi viiniä yhdelle

alk. 18 000 p.

Grill it!

Hammastarkastus

alk. 24 000 p.

Terveystalo

Poimintoja Finnair Plus -pisteillä maksettavissa olevista palveluista Epassi-mobiilisovelluksella

Epassi ja Finnair odottavat palvelun nousevan erittäin suosituksi Finnair Plus -jäsenten keskuudessa vähitellen, kun koronarajoitukset kevään ja kesän mittaan oletetusti helpottavat. Erityisesti kesän aktiviteetit kuten golf, ulkouimalat, tennis, padel ja muu palloilu, museot ja kulttuurikohteet sekä yli 3000 saatavilla olevaa hierojaa ympäri Suomen odotetaan keräävän suurimman suosion. Finnair Plus -jäsenten mahdollisuus käyttää pisteitään laajenee siis merkittävästi.

Helppokäyttöisyys ratkaisee – uusi sovellus suunniteltiin yhdessä Reaktorin kanssa

Epassin mobiilisovelluksen koko käyttöliittymä uusittiin samassa yhteydessä. Kun aiemmin sovellusta pystyivät käyttämään vain henkilöstöetuja Epassilla tarjoavien yritysten työntekijät, nyt kuka tahansa voi ladata Epassin sovelluksen ja liittyä mukaan.

Halusimme toivottaa sadattuhannet uudet Epassin käyttäjät tervetulleiksi palveluumme viimeistä huutoa olevalla huippuluokan käyttäjäkokemuksella. Kumppaniksemme valikoitui Reaktor, jolla on tuoretta näyttöä menestyksekkäästä yhteistyöstä mm. Adidaksen ja Supercellin kanssa.

Olemme erittäin tyytyväisiä ensimmäisiin tuloksiin ja uskomme monipuolisen sovelluksemme helppokäyttöisyyden olevan se valttikortti, jolla vahvistamme entisestään asemaamme alan suurimpana toimijana Pohjoismaissa.


sanoo Epassin toimitusjohtaja Pekka Rantala.

Finnair Plus - maksaminen - ePassi
Finnair Plus -pisteillä voi nyt maksaa Epassi-sovelluksella käyttöpaikan kassalla.

Finnair Plus -jäsenille yhteistyö tuo entistä helppokäyttöisemmän tavan hyödyntää Finnair Plus -pisteitä arjen elämyksiin.

"Jokaisessa Suomen kotitaloudessa on Finnair Plus -jäsen, ja haluamme, että jäsenyys on mukana lentämisen lisäksi myös arjessa. Epassin avulla tämä on nyt entistä helpompaa. Yhteistyön tarkoituksena on helpottaa Finnair Plus -pisteiden käyttöä jokapäiväisessä elämässä, erityisesti pienemmissä ostoksissa, ja Epassi toimii kaikenkokoisissa käyttöpaikoissa.

Tämä on kiinnostava yhteistyö Finnair Plus -jäsenille, koska missä tahansa Suomea liikutkin, voit löytää palveluja, joita haluat käyttää tai jo käytät
,”

sanoo Finnairin Head of Loyalty Karolina Baszarkiewicz.

Kanta-asiakasedut mobiiliin

Yhteistyö mobiilimaksamisen palvelun ja lentoyhtiön kanta-asiakasohjelman välillä on kansainvälisestikin katsottuna ainutlaatuinen. Kanta-asiakasjärjestelmien lisäys maksupalveluihin on luonnollinen jatkumo Epassille, joka vei ensimmäisenä työsuhde-edut mobiiliin.

Kanta-asiakasohjelmien tulo mobiilimaksamiseen on yksi nousevista trendeistä maailmanlaajuisesti. Ihmiset arvostavat edelleen asiakasetuja ja palkitsemista, mutta ovat yhä haluttomampia kantamaan kortteja tai paperisia lipukkeita mukanaan. Myös useat palveluntarjoajat ovat lopettaneet paperisten maksuvaihtoehtojen vastaanottamisen kokonaan.” Rantala kertoo.

Suomessa ja Ruotsissa toimivalla Epassilla on Pohjoismaissa tällä hetkellä 1,5 miljoonaa käyttäjää ja 35 000 maksuja vastaanottavaa käyttöpaikkaa.

 

Lisätietoa

Pekka Rantala, Epassin toimitusjohtaja, 040 505 1970, pekka.rantala(a)epassi.com

Ilona Ryödi, Finnairin kumppanuuspäällikkö, ilona-ryodi(a)finnair.com

Lisätietoa kuluttajille Epassin sivuilla | Lisätietoa kuluttajille Finnairin sivuilla

 

Kuvapankit median käytettäväksi

Kuvia Epassi-sovelluksesta (avoin)

ePassin kuvapankki medialle

Finnairin kuvapankki (ilmainen rekisteröityminen)

 

ePassi lyhyesti

Epassi Finland Oy on perustettu vuonna 2007. Se kuuluu suomalaiseen Tech Consulting Group TCG Oy -konserniin. Epassi oli ensimmäinen henkilöstöetujen mobiilimaksujärjestelmä ja on sen jälkeen laajentunut yleiseksi mobiilimaksamisen palveluksi. Epassia käyttävät kymmenet tuhannet palveluiden tuottajat niin Suomessa kuin Ruotsissa muun muassa julkisen liikenteen, lentämisen, kaupan, ravintolan, urheilun, kulttuurin, hyvinvoinnin ja tapahtumien parissa.

Finnair lyhyesti

Finnair on Aasian ja Euroopan väliseen matkustaja- ja rahtiliikenteeseen erikoistunut verkostolentoyhtiö. Helsingin maantieteellinen sijainti antaa Finnairille kilpailuedun, sillä nopeimmat yhteydet useiden Euroopan kohteiden ja Aasian megakaupunkien välillä kulkevat Suomen yli. Finnair on ainoa pohjoismainen 4 tähden verkostolentoyhtiö Skytrax-luokituksessa ja oneworld-allianssin jäsen. Vuonna 2019 Finnairin liikevaihto oli 3 098 milj. euroa ja matkustajamäärä 14,7 miljoonaa. Finnair Oyj:n osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä.

Lisää vinkkejä Epassilta: