
PIN-koodi Epassi-sovelluksessa.
Pidä henkilötietosi ja maksutietosi turvassa yksinkertaisella PIN-koodilla.

Miksi PIN-koodi tulee käyttöön?
Olipa kyseessä työpuhelin, jaettu laite tai vain oma yksityinen käyttö, PIN-koodin käyttöönotto varmistaa, että henkilötietosi pysyvät vain sinun hallussasi.
- Työ- ja yhteiskäyttöiset laitteet: Jos käytät työpuhelinta, joka siirtyy myöhemmin toiselle työntekijälle, PIN-koodi varmistaa, ettei kukaan pääse käsiksi tietoihisi.
- Henkilökohtainen turvallisuus: Hävinnyt tai varastettu laite? PIN-koodisi pitää tärkeät tietosi piilossa, vaikka laite joutuisikin vääriin käsiin.
Tietoturva on meille ensisijaisen tärkeää.

Estä asiaton pääsy tilillesi.
Vaikka puhelin joutuisikin vääriin käsiin, PIN-koodi varmistaa, ettei tilille voi kirjautua ilman sinua. Tällä suojausvaiheella pidät tilitapahtumasi turvassa.
Tietoturvasi on meille tärkeää, joten emme tallenna biometrisiä tietoja, kuten Face ID:tä tai sormenjälkiä. Kaikki tiedot säilyvät täysin työntekijöiden omissa laitteessa.

Turvallisuusstandardi, johon suurimmat yritykset luottavat.
Finanssialalla käytössä oleva PIN-koodi tukee laitteen turvallista ja suojattua käyttöä. Johtavat finanssialan yritykset hyödyntävät henkilökohtaista PIN-koodia suojauksen standardia estääkseen petoksia ja varmistaakseen asiakkaiden tiliturvallisuuden.

Näin otat PIN-koodin käyttöön.
PIN-koodin käyttöönoton jälkeen kirjautumisprosessi pysyy yhtä nopeana ja helppona - entistä turvallisemmin.
- Avaa Epassi-sovellus ja valitse alapalkista kohta Käyttäjä.
- Pääset määrittämään PIN-koodin kohdasta "Lisää PIN-koodi"
- Sovellus pyytää sinua tekemään vahvan tunnistautumisen, mikäli et ole sitä aiemmin tehnyt.
- PIN-koodin asettamisen jälkeen voit valita sallitko biometristen tunnisteiden käytön.

Unohtuiko PIN-koodi? Ei huolta!
Unohduitko PIN-koodisi? Pääset käsiksi tiliisi takaisin yksinkertaisella vahvistusprosessilla, mikä ei vaadi sähköposteja tai turhauttavia palautusprosesseja. PIN-koodin palautus on helppoa ja vaivatonta ja onnistuu helposti Epassi-sovelluksessa.
Usein kysyttyä.
Miksi PIN-koodin asettaminen on välttämätöntä?
- Käytät työpuhelinta, joka saatetaan luovuttaa toiselle kollegalle.
- Hävinnyt tai varastettu laite? PIN-koodisi pitää tärkeät tietosi piilossa, vaikka laite joutuisikin vääriin käsiin.
Miten asetan PIN-koodin?
- Avaa Epassi-sovellus ja valitse alapalkista kohta Käyttäjä.
- Pääset määrittämään pin-koodin kohdasta "Lisää PIN-koodi"
- Sovellus pyytää sinua tekemään vahvan tunnistautumisen, mikäli et ole sitä aiemmin tehnyt.
- Pin-koodin asettamisen jälkeen voit valita sallitko biometristen tunnisteiden käytön.
Mitä tapahtuu, jos en aseta PIN-koodia?
Ilman PIN-koodin asetusta, 31. elokuuta jälkeen PIN-koodi vaaditaan, jotta voit kirjautua Epassi-sovellukseen. Jotta voit käyttää jatkossakin etuja sujuvasti, tee PIN-koodin määritys valmiiksi mahdollisimman pian.
Miten toimin jos unohdan PIN-koodini?
1. Kun olet syöttänyt PIN-koodin 5 kertaa väärin, ohjaa sovellus sinut ensin kirjautumaan Epassi-tilillesi asettamallasi sähköpostilla tai puhelinnumerolla.
2. Suorita vahva tunnistautuminen henkilöllisyytesi vahvistamiseksi.
3. Määritä uusi PIN-koodi ja vahvista se.
Voinko käyttää Face ID:tä tai sormenjälkeä PIN-koodin sijasta?
Kyllä! Jos laitteesi tukee biometristä kirjautumista, voit käyttää Face ID- tai sormenjälkitunnistusta PIN-koodin määrittämisen jälkeen.
Tärkeää: Emme tallenna biometrisiä tietoja - kaikki todennustiedot pysyvät laitteessasi.
Minulla ei ole verkkopankkitunnuksia. Miten voin tehdä vahvan tunnistautumisen?
Voinko määrittää PIN-koodini verkkoselaimella?
En halua määrittää PIN-koodia. Voinko jatkaa ilman sitä?
Elokuun 31. päivän jälkeen palveluumme kirjautuminen edellyttää PIN-koodia.
Tarvitsen lisää apua.
Jos sinulla on ongelmia PIN-koodin määrittämisen tai todennuksen kanssa, ota yhteyttä asiakastukitiimiimme:
📩 Jätä tukipyyntö
📞 Soita: 0200 69000 (1,75€/puhelu + pvm/mpm)