Hyvinvointiraportti 2022.

Koronaviruspandemian tuomat muutokset ovat vaikuttaneet asiantuntijatyöhön hyvillä ja huonoilla tavoilla. Monet ovat ottaneet etätyön avosylin vastaan, mutta sosiaalisen kanssakäymisen väheneminen on vaikuttanut toisiin negatiivisesti. Etätyön vaikutuksia ei ole aina helppoa huomata, mutta ne on tärkeää ottaa huomioon.



Hyvinvointiraportistamme löydät ohjeita asiantuntijatyön haasteiden ratkaisemiseen vuonna 2022.
Käsittelemme henkilöstöetuja sekä muita työhyvinvointiin olennaisesti vaikuttavia asioita, jotka huomioimalla työnantajat voivat luoda houkuttelevan työpaikan.

Työhyvinvointi 
vuonna 2022.


Hyvinvointiraportista löydät tietoa ja ohjeita mm. näistä aiheista:

    • Miten korona-aika on muuttanut henkilöstöetuja ja niiden roolia sekä niihin kohdistuvia vaatimuksia?
    • Miten liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietuja käytettiin vuonna 2021?
    • Miten lounasetua käytettiin vuonna 2021, ja miten sen kysyntä on lähtenyt uuteen kasvuun?
    • Mitkä hyvinvointikäytännöt toimivat?
    • Miten työnantajat voivat luoda yhteenkuuluvuuden tunnetta ja kehittää yrityskulttuuria etänä?
    • Mitä työnantajan täytyy huomioida, kun uusi työarki jatkuu kotona ja työpaikalla?



Lataa Hyvinvointiraportti 2022 alla olevasta lomakkeesta.

Lataa Hyvinvointiraportti 2022 tästä.