Epassi Plus.

Epassin käyttöönotto ja työntekijöiden aktivointi onnistuvat helposti. Asiakaspalvelumme on apuna kaikissa käyttöönoton vaiheissa.

  • Automaattinen edunjako: edut jakautuvat työnantajan etukäteen valitsemien asetusten mukaan.
  • Ei turhia kuluja: käyttämättömät edut hyvitetään seuraavan vuoden ensimmäisessä laskussa.
  • Sisältää Epassi Flexin: yksi budjetti joustaa erilaisiin tarpeisiin. Valitse mukaan haluamasi edut.
  • Raportointi: Kattavat käyttötilastot ja raportit työhyvinvoinnin kehittämiseen.
  • HR-liitäntä: Mahdollisuus automatisoida työntekijöiden ylläpito suoraan HR-järjestelmästä.

Voit aina olla meihin yhteydessä puhelinnumerossa 0200 69 000.

 

Näin Epassin käyttöönotto etenee:

1. Epassi kartoittaa yrityksenne tarpeet, 2. Allekirjoita palvelusopimus, 3. Viimeistelemme tilauksen yhdessä, 4. Epassi julkaistaan henkilöstöllenne

Pyydä tarjous Epassi Plus
-palvelusta.

Epassi Go

Manuaalinen edunjako: työnantaja lataa edut työntekijöille
Epassin työnantajaportaalissa ja maksaa sen jälkeen muodostuneet laskut. Edut aktivoituvat työntekijöiden käyttöön, kun aloitusmaksu on maksettu.

Edut voimassa kalenterivuoden: mahdollisesti käyttämättä jääneet edut nollautuvat aina vuoden lopussa.

Ei turhia kuluja: käyttämättömät edut hyvitetään seuraavan vuoden ensimmäisessä laskussa.

Ei Epassi Flexiä: valittavissa Epassi Lounas, Liikunta, Liikunta ja Kulttuuri, Hyvinvointi sekä Työmatka.

 

Hinnoittelu.

Epassin Go -palvelun kustannukset muodostuvat palvelumaksusta, joka peritään ladatun edun arvosta seuraavasti:

  • Lounas 2,0 %
  • Liikunta- ja Kulttuuri 4,7 %
  • Hyvinvointi 4,7 %
  • Työmatka 4,7 %

Palvelumaksu on vähintään 10 €/etu/työntekijä/v. Lounasedussa ei ole minimimaksua.

Palvelu aktivoidaan 1-2 pankkipäivän kuluessa rekisteröitymisestä. Työntekijät voivat aloittaa palvelun käytön heti, kun aloitusmaksu on vastaanotettu onnistuneesti.

OmaRahaa ei ole mahdollista hyödyntää omavastuun kuittaamiseen Epassi Go:ssa.

Refet - 5 stars padding
"Epassi on todella monipuolinen ja edunsaajalle helppokäyttöinen. Laajan etupaketin myötä meillä on etujen käyttö ja sitä myötä henkilöstön tyytyväisyys etuihin on lisääntynyt merkittävästi."

- Riitta Peltola, 9Solutions Oy
Lokakuu 2023

 

Refet - 4,5 stars padding
"Järjestelmän käyttö niin työnantaja kuin työntekijä näkökulmasta vaivatonta ja helppoa."

- Pilvi Virtanen, Suominen Kuitukankaat Oy
Lokakuu 2023

 

Refet - 5 stars padding
"Helppo ja selkeä käyttöliittymä. Käyttöpaikkoja runsaasti. Hyvin toimiva asiakaspalvelu ja laskutus."

- Jani Kokkonen, Jaakkoo-Taara Oy
Maaliskuu 2023

 

Refet - 4,5 stars padding
"Käyttöönotto on helppoa ja se tarjoaa henkilöstölle vapauden kohdentaa etunsa omien tarpeidensa mukaisesti. Henkilöstö on ollut todella tyytyväinen sen palveluiden suureen valikoimaan."

- Jami Lyyra, Pienryhmäkoti Tuikku Oy
Maaliskuu 2023

 

Refet - 5 stars padding
"Hyvät valikoimat käyttökohteita, joissa etua voi hyödyntää. Epassi -sovelluksen käyttö on helppoa. Työnantajalle helppo ja hyödyllinen tapa palkita henkilöstöä ja edistää työhyvinvointia."

- Tuija Matikainen, Päijät-Hämeen Ateriapalvelut Oy
Lokakuu 2023

 

Refet - 5 stars padding
"Epassi on monikäyttöinen: henkilökunta arvostaa valinnaisuuksia koska se mahdollistaa monenlaisten työhyvinvointia edistävien palvelun käytön oman tarpeen ja omien kiinnostusten mukaan."

- Seija Luukkonen, Tuusniemen kunta
Lokakuu 2023

 

Refet - 4,5 stars padding
"Edun antaminen on normaalitapauksissa hyvin helppoa ja automatisoitua. Raportit työntekijöiden käyttämistä eduista saa helposti."

- Sami Heikkilä, Pharmac Finland Oy
Maaliskuu 2023

 

Usein kysyttyä

Aloitus ja käyttöönotto (Epassi Go)
Aloitus ja käyttöönotto (Epassi Plus)

Jos et vielä löytänyt etsimääsi, löydät lisää vastauksia tukisivustoltamme, jossa voit jättää myös tukipyynnön asiakaspalveluumme.

SIIRRY TUKIPORTAALIIN