Henkilöstöedut heti käyttöön Epassilla.

Valitse yrityksesi koko:

Epassi Plus.

Epassin käyttöönotto ja työntekijöiden aktivointi onnistuvat jopa muutamassa tunnissa. Asiakaspalvelumme on apuna kaikissa käyttöönoton vaiheissa.

  • Automaattinen edunjako: edut jakautuvat työnantajan etukäteen valitsemien asetusten mukaan.
  • Ei hävikkiä: laskutus perustuu todelliseen käyttöön.
  • Sisältää Epassi Flexin: yksi budjetti joustaa erilaisiin tarpeisiin. Valitse mukaan haluamasi edut.
  • Raportointi: Kattavat käyttötilastot ja raportit työhyvinvoinnin kehittämiseen.
  • HR-liitäntä: Mahdollisuus automatisoida työntekijöiden ylläpito suoraan HR-järjestelmästä.
Epassin käyttöönoton vaiheet:
  1. Asiakas pyytää tarjouksen oheisella lomakkeella.
  2. Epassi kartoittaa yrityksenne tiedot ja tarpeet.
  3. Epassi tekee tarjouksen.
  4. Asiakas allekirjoittaa palvelusopimuksen.
  5. Viimeistelemme tilauksen yhdessä.
  6. Epassi otetaan käyttöön yrityksessänne.

Voit aina olla meihin yhteydessä puhelinnumerossa 0200 69 000.

Pyydä tarjous?

Tarvitsetko yrityksellenne räätälöidyn paketin? Jätä meille tietosi, niin olemme pian yhteydessä.

Epassi Go

Manuaalinen edunjako: työnantaja lataa edut työntekijöille
Epassin työnantajaportaalissa ja maksaa sen jälkeen muodostuneet laskut. Edut aktivoituvat työntekijöiden käyttöön, kun aloitusmaksu on maksettu.

Edut voimassa kalenterivuoden: mahdollisesti käyttämättä jääneet edut nollautuvat aina vuoden lopussa.

Ei hävikkiä: Jos etuja on vuoden loppuessa käyttämättä, niiden arvo hyvitetään työnantajalle seuraavan vuoden laskutuksessa.

Ei Epassi Flexiä: valittavissa Epassi Lounas, Liikunta, Liikunta ja Kulttuuri, Hyvinvointi sekä Työmatka.

Ei HR-liitäntää: Työnantaja ylläpitää työntekijätietoja aina manuaalisesti Epassin työnantajaportaalissa.

 

Hinnoittelu.

Epassin Go -palvelun kustannukset muodostuvat palvelumaksusta, joka peritään ladatun edun arvosta seuraavasti:

  • Lounas 1,5 %
  • Liikunta- ja Kulttuuri 4 %
  • Hyvinvointi 4 %
  • Työmatka 3 %

Palvelumaksu on vähintään 9 €/etu/työntekijä/v. Lounasedussa ei ole minimimaksua.

Palvelu aktivoidaan 1-2 pankkipäivän kuluessa rekisteröitymisestä. Työntekijät voivat aloittaa palvelun käytön heti, kun aloitusmaksu on vastaanotettu onnistuneesti.

OmaRahaa ei ole mahdollista hyödyntää omavastuun kuittaamiseen Epassi Go:ssa.

Usein kysyttyä

Aloitus ja käyttöönotto
Etujen hallinnointi työnantajana

Jos et vielä löytänyt etsimääsi, löydät lisää vastauksia tukisivustollamme, jossa voit jättää myös tukipyynnön asiakaspalveluumme.